اخبار داغ :

سعید آتانی: «با توام تهران» نزدیک به فضای تلفیقی است/ این یک برگ از کتابی منسج است

موسیقی پارس: سعید آتانی خواننده جوان موسیقی که پیش از این با گروه «دنگ شو» همکاری داشت، حال به صورت جدی فعالیت مستقل خود در موسیقی را آغاز کرده است. آتانی که سال گذشته نیز یک قطعه با علیرضا طلیسچی همخوانی کرد، برای آغاز رسمی فعالیت‌های مستقل خود قطعه «با توام تهران» را منتشر کرده است.

اما اولين برگ از فصل جديد فعاليت هاي موسيقي آتاني تك قطعه «با توام تهران» است كه در سبكي كاملا متفاوت با قطعاتي كه پيش تر با صداي آتاني شنيده بوديم تهيه و تنظيم شده است. اين قطعه كه موسيقي آن متعلق به «محمدرضا لطفي» است، ساختار آن بر روي ترانه اي از «علي ثابت قدم» بنا شده است.

همچنين آتاني در خصوص از سر گيري فصل جديد فعاليت هاي هنري خود و انتشار قطعه متفاوت «با توام تهران» در گفت و گو با خبرنگار ما اينگونه بيان داشت كه: مدت‌ها گذشت و در انتظار حضور در كنار مردم بودم. با تلاشي كه انجام شد، تک ‌آهنگ ‌های جديدم كه شروعي متفاوت براي فعاليت هاي موسيقايي من خواهد بود، به صورت متوالي در هفته‌های آتي تحت ليبل «شركت فرهنگي هنري هوگات هنر» منتشر خواهد شد.

وی افزود: تلاش كرديم كه اين آثار متناسب با سليقه و حال و هوای اين روزهاي مخاطبان باشد و به همین علت امیدوارم که این قطعات مورد پسند مردم که صاحبان اصلی آن هستند، قرار گیرد.

آتانی در ارتباط با سبک کارهای خود نیز تشریح کرد: سبك و اساس قطعات تولید شده الکترونیک هستند و در خوانش ترانه‌های آن از تکنیک‌های موسیقی اصیل و پاپ استفاده شده که شاید در ذهن مخاطب فضایی تلفیقی را تداعي کند. به همین خاطر پيش‌بيني مي‌كنيم این آثار هم در میان مخاطبان موسیقی پاپ و هم حامیان موسیقی اصیل با اقبال خوبی مواجه شود.

خواننده سابق گروه «دنگ شو» گفت: اولين قطعه از اين مجموعه قطعات همانطور که گفتم، «با توام تهران» نام دارد كه با حضور محمدرضا لطفي و علي ثابت قدم تهيه و توليد شد. «با توام تهران» يك برگ از يك كتاب منسجم است كه در آينده بيشتر و بيشتر از آن صحبت خواهيم كرد.