اخبار داغ :

سیامک عباسی برای نخستین بار کارگاه ترانه سازی برگزار می کند

سیامک عباسی

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: سیامک عباسی خواننده ی مطرح موسیقی پاپ کشورمان، برای اولین بار یک دوره جامع ترانه سازی بر اساس علمی ترین متدهای آموزشی دنیا برگزار خواهد کرد. این کارگاه ترانه علاوه بر موسیقی و ارتباط ملودی با ترانه، به مباحث جامعه شناختی، روانشناختی و ادبی نیز می پردازد.

این کارگاه ترانه به درخواست زیاد مخاطبان، برای اولین بار توسط سیامک عباسی و با تدریس وی برگزار می شود. این خواننده ی پاپ پس از تجربه ی سال ها آهنگسازی، ترانه سرایی و خوانندگی، حال تدریس در ورکشاپ خلق ترانه و ملودی را تجربه خواهد کرد.

سیامک عباسی با انتشار پستی در صفحه ی شخصی خود، از برگزاری کارگاه ترانه سازی خبر داد: ” برای اولین و آخرین بار قراره که یک دوره ی جامع ترانه سازی برگزار کنن..این یک کارگاه ترانه ی معمولی نیست، چرا که ترانه سازی یا songwriting ترکیبی از ترانه سرایی و نغمه پردازیه..جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 021 88660625 تماس بگیرید..” .

لازم به ذکر است این هنرمند مطرح کشور، دارای مدرک دکترای ادبیات فارسی می باشد و در دوران تحصیل خود در مقطع دکترا دقت و پژوهش ویژه ای بر روی ترانه و ترانه سازی داشته است.