اخبار داغ :

شب باشکوه همایش بزرگ مشکی‌پوشان

موسیقی پارس: شب گذشته تالار کردستان، میزبان هواداران خاص و مهمانان ویژه ی رضا صادقی بود

این برنامه که به همت کانون هواداران آقای مشکی‌ پوش و مختص به طرفداران گلچین شده ی چندین ساله اش بود، سه شنبه، هفدهم مرداد ماه در تالار‌ تشریفاتی‌ کردستان برگزار گردید.

در ابتدا پس از پخش قرآن کریم و سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران مراسم به طور رسمی آغاز و طولی نکشید که “رضا صادقی” وارد سالن شد و درکنار طرفداران پر از اشتیاق‌ خود نشست.

این مراسم مهمانان ویژه ای همچون: “امید حاجیلی”، “داریوش فرضیایی”، “علی لهراسبی”، “علی عبدالمالکی” ، “علی ثابت” ، “معین راهبر” ، “مهران خالصی” ، “بابک صحرایی” ، “استاد قویدل” ، “حجت الاسلام و المسلمین سید حسن آقامیری” ، “نیکان” ، “روزبه معین”، “پیمان عیسی زاده”، “محمد غفاری” و بند موزیک “رضا صادقی” را نیز شامل میشد.

“یاحا کاشانی” نیز که از ترانه سراهای بسیار خوب‌کشورمان است مجری این برنامه بود .

در ادامه این گردهمایی، “بابک صحرایی” ، ترانه سرای موفق کشورمان، پس از ابراز تسلیت و همدردی خود ، به جامعه ی موسیقی به مناسبت درگذشت “ناصر فرهودی”، به اجرای یکی از آثار خود و سخنرانی برای حضار پرداخت.

سپس “استاد قویدل” از شاعران بزرگ بندرعباس و یکی از اساتید “رضا صادقی” ، به روی صحنه آمده و از خاطرات دوران معلمی اش و گروه سرودی که با تک خوانی آقای مشکی پوش، در کشور برتر شده بود ، صحبت کرد.

پس از آن سورپرایزه ویژه ی هواداران “رضا صادقی” ، به او هدیه داده شد.

این سورپرایز که لب آهنگی از آهنگ “یعنی درد” که با حضور تعداد بسیاری از هواداران وی ساخته شده بود، در قالب یک ویدئو کلیپ در سالن پخش شد.

نکته ی جالبه این کلیپ حضور طرفداران این خواننده در هر رده سنی و از هر قشری بود ، که به زیبایی این ویدئو کلیپ می افزود.

سپس “حجت الاسلام والمسلمین سید آقا حسن آقامیری”، روحانی سرشناس و سرزنده ی کشورمان به روی صحنه آمد و

با صحبت های نغز و بیان داستانی زیبا، چند دقیقه ای حضار را مهمان لبخند کرده و از وجود حس خدا در ترانه های “رضا صادقی” ، گفت.

همچنین “علی لهراسبی”، “امید حاجیلی” و “داریوش فرضیایی”، هر کدام دقایقی، به روی سن آمده و برای جمعیت صحبت کردند.

وقت آن رسیده بود که عکس دسته جمعی “رضا صادقی” و مهمانان ویژه اش و طرفداران پر شور او گرفته شود ،

که آن هم، به بهترین حالت خود اتفاق افتا‌د.

همچنین در این‌ گردهمایی مراسم تجلیل و تقدیری از برخی مهمانان و هواداران وفادار “رضا صادقی” تدارک دیده شده بود که خود او با اهدای تندیس زیبایی با نام “هما” این کار را انجام داد.

در این میان از “امید حاجیلی” به عنوان: اولین رهبر ارکستر، “پیمان عیسی “زاده اولین صدابردار کنسرت، “علی جعفری” همیاره مشکی پوشان، “کارینه ماکاریان” اولین مدیرسایت، “سید حسین احمدی” مدیر سایت و اجرایی برنامه، “زهرا ترکمند” مسن ترین هوادار، “درنیکا وصدرا” کم سن ترین هوادار، “سید سعیده احمد میری” وفادار ترین ترین هوادار، “علی ثابت” و “حاج آقا حسن آقامیری” ، به عناوین مختلف تقدیر به عمل آمد.

همچنین رضا صادقی تشکر ویژه ای از ” مصطفی ندافی” و شرکت “رسپینا ۲۴” ، که حامی همیشگی مشکی پوشان بوده است، به عمل آورده و باری دیگر حمایته خود را از حیوانات و پناه جویان پرند ابراز نمود.

در انتها، این خواننده ی مطرح کشورمان، با نوازندگی “معین راهبر” و “مسعود نوروزی” ، قطعات “نرو” ، “وایسا دنیا” و ” یعنی درد” را به صورت زنده برای مخاطبانش اجرا نمود.

در نهایت باز هم آقای مشکی پوش، دل از هوادارانش نکند و بطور خصوصی به صحبت با آن ها پرداخت و صحبت هایشان ‌را شنید و با وجود خستگی چندساعته ، با تک تک آنان عکس گرفت.

بی شک این گردهمایی یکی از صمیمی‌ترین و کم نظیرترین دیدارهای خواننده و طرفدار بوده و

امید است این‌ مهم، برای دیگر خوانندگان مطرح کشورمان نیز اتفاق بیفتد‌.

با آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون و هرچه بیشتر این خواننده ی خوب کشورمان.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”1394″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”300″ thumbnail_height=”199″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”90″ number_of_columns=”2″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]