اخبار داغ :

شهره سلطانی در تالار وحدت روی صحنه رفت

موسیقی پارس: کنسرت شهره سلطانی ویژه ی بانوان به نفع انجمن بیماران سوخته «ققنوس» به تهیه کنندگی بهروز پناهنده و مدیریت اجرایی و برگزاری شرکت آوای مهر میهن به مدیریت کیارش حسن زاده 23 شهریور ماه ساعت 15 در تالار وحدت برگزار شد.
اکثر قطعات اجرا شده در این کنسرت مضمون اجتماعی داشتند که در همین راستا ترانه ای نظیر صلح که به منظور حمایت از صلح و ارامش است اجرا شد.
از دیگر قطعات اجرا شده در این کنسرت نیز می توان به قطعه زمین ,بازیگر , اشتباه محض, صحنه و ماهیگیر که توسط مازیار اجرا شده بود و دو قطعه به زبان تاجیکی اشاره کرد. همچنین یک قطعه درباره زنان و یک قطعه درباره ی کودکان کار نیز اجرا شد.
در قسمتی از برنامه رویا ابراهیمی شاعر و روابط عمومی ققنوس به روی صحنه آمد و نکاتی درباره ی انجمن و معرفی آن ذکر کرد.
مهمانان این مراسم بانوان هنرمند سینما و تلوزیون از جمله رویا نونهالی,نرگس ابیار,نفیسه روشن ,فریبا نادری,ساناز سماواتی,سارا خوئینی ها,فهیمه رحیم نیا ,الهام جعفر نژاد,نیکی مظفری, زهره هاشمی, ساغر عزیزی,مریم وطن پور,مریم نیک بین و از بانوان ترانه سرا مهتاب رخصتی,مریم دلشاد و دیگر اعضای جامعه هنر بودند.
همچنین چندتن از انجمن بیماران سوخته و کودکان سوخته از روستای شین آباد در این مراسم حضورداشتن که با تشویق بسیار حضار روبه رو شدند
در این اجرا گروه دات که اعضای آن فروغ فضلی (رهبر ارکستر و نوازنده پیانو) طراوت بابا خانلو (فلوت) نیاز پور محمد علی لاهرودی (ویولن آلتو)مهتاب فتح الله نوری (گیتاراکوستیک)شیرین واعظی (درامز)وسحر میرهاشمی (پرکاشن) بودند در کنار شهره سلطانی هنر نمایی کردند.