اخبار داغ :

صحبت های حجت اشرف زاده و مهدی یغمایی در خصوص قطعه «ایران جان»

موسیقی پارس: «ایران جان» قطعه جدیدی است که با صدای حجت اشرف زاده، حامد همایون، مهدی یغمایی و رضا صادقی منتشر شده است.
روز گذشته قطعه «ایران جان» در برنامه فرمول یک رونمایی شد و حجت اشرف زاده و مهدی یغمایی در این برنامه حضور یافتند.
مهدی یغمایی در رابطه با قطعه «ایران جان» بیان داشت: برای من باعث افتخار است که برای کشورم کاری کنم. مردم عزیزم بدانند ما برای شما و در کنار شما هستیم. ما بی درد نیستیم، نه مرفه ایم نه بی درد و برای شما و در کنار شما هستیم. حواسمان هست که کرمانشاه و کوهبنان کرمان مشکل دارد. حواسمان هست در خوزستان مردم نمی توانند نفس بکشند. جای رضا و حامد خالی است و حرف آنها هم همین است. این کار برگ سبزی است تحفه درویش.

در ادامه حجت اشرف زاده نیز در بخشی از صحبت هایش چنین توضیح داد: هر صدایی که از خوانندگان این مجموعه می شنوید صدای شما است، صدای عاشقی و غم و شادی شما است. تمام این سالها این بچه ها تلاش کرده اند و برای شما خوانده اند و نیازی به تعریف ندارد. آنچه نیاز ما است با شما بودن و در کنار شما بودن است.
وی افزود: از زمانی که زن ها و بچه ها و جوانان در شهرهای مرزی پافشاری می کردند تا یک وجب از خاکمان را به دشمن ندهند تا به حال که هنرمندان درباره وطن کار می کنند، خواندن برای وطن احساس سربلندی دارد.

اشرف زاده تصریح کرد: شاید بعضی ها بپرسند خواننده ای که می تواند عاشقانه بخواند و کنسرتهایش را پر کند، چه لزومی دارد برای وطن کار بخواند ولی ما 4 نفر با افتخار این کار را کردیم چون همیشه با مردم هستیم.

اشرف زاده در صحبت پایانی خود گفت: تنها انتقامی که می شود از سختی ها گرفت شادمانی است و موسیقی شاید التیامی بر بخشی از سختی هایتان باشد امیدوارم هرجا هستید موسیقی زندگی تان حذف نشود.