اخبار داغ :

صحبت های رضا صادقی از رابطه اش با محمد علیزاده تا لغو کنسرت و برگزاری اجرای خیابانی

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: روز گذشته 27 مرداد ماه، برنامه تلویزیونی فرمول یک از شبکه ی اول سیما با حضور رضا صادقی، هنرمند محبوب کشورمان، پخش شد. این قسمت از برنامه به مناسبت تولد رضا صادقی تدارک دیده شده بود و جشن 39 سالگی این هنرمند محبوب در برنامه ی فرمول یک با اجرای علی ضیا برگزار شد.
در این برنامه رضا صادقی در گفتگوی مفصلی با علی ضیا درباره مسائل روز از جمله لغو کنسرتها، ایده ی برگزاری کنسرت های خیابانی و همچنین ارتباطش با محمد علیزاده و…صحبت کرد.
وی در این گفت و گو درباره درآمد خود از کنسرت ها اظهار کرد: “بعضی ها فکر می کنند ما برای هر کنسرت یک میلیارد میگیریم، اگر اینطور بود که من بعد از کنسرت سوم کاندیدای ریاست جمهوری می شدم”.
او همچنین درباره فحش دادن برخی از کاربران صفحه ی مجازی بیان کرد: «کسی که در صفحه ی مجازی فحش می دهد، خشم درون دارد اما او هم شهری و هم خاک من است و چه بهتر که بیاید و در صفحه ی من خشمش را تخلیه کند. همانطور که من بی اجازه با صدایم وارد خانه مردم می شوم آنها هم اجازه دارند در صفحه ی من و هرچه می خواهند بنویسند.»
رضا صادقی در خصوص لغو کنسرت ها و برگزاری کنسرت های خیابانی گفت: “بعضی ها می گویند چرا کنسرت می گذارید؟ به غیر از ما سلبریتی ها، 200 تا 250 نفر در کنار ما با برگزاری یک کنسرت برای خانواده هایشان نان می برند. کنسرت خیابانی هم عالی و فوق العاده است؛ اما یک مطلب کوچک دارد. قطعا هوای منِ خواننده را دارند، اما عزیزی که پول می دهد و داخل سالن می آید و لیزر در چشمش می اندازند، در خیابان چه کارش می کنند؟ شرط من برای برگزاری کنسرت رایگان کنار دریا، همین بود که زن و فرزند مردم محترم بیایند و محترم بروند. جایشان راحت باشد و در امنیت باشند”. خواننده ی وایسا دنیا در پاسخ به سوال علی ضیا درباره دلخوری از محمد علیزاده بیان داشت: “من محمد علیزاده را خیلی دوست دارم و پیش از این ماجراها او به طور عجیب غریبی کنار من بود. من از اینکه او آهنگ مرا خواند ناراحت نشدم، ماجرا این بود که وقتی از او پرسیدند چرا خواندی؟ گفت این آهنگ صادقی نیست و فولکلور است. من دوست دارم آهنگ های مرا بخوانند و اگر من مهربان هم نباشم هرکس شعر مرا بخواند، مرا تبلیغ می کند”.
وی همچین درمورد توئیت هایی که درباره او ساخته می شود بیان کرد: “از کسانی که توئیت می کنند ممنونم. درباره جوک ها و لطیفه هایی که ساخته بودند، این نظر را دارم که در سخت ترین شرایط طنازانه عمل می کنند”.
گفتنی است در پایان برنامه، یک تابلو طراحی شده توسط شایان کندری از چهره ی رضا صادقی به عنوان هدیه از طرف برنامه ی فرمول یک به این خواننده تقدیم شد.