اخبار داغ :

از همکاری با شادمهر تا ممنوع الکاری

موسیقی پارس: شب گذشته «علی لهراسبی» مهمان برنامه «ای ایران» بود. در این برنامه آثار منتخبی که صرفا برای ایران ساخته شد و از صدا و سیما پخش گردید؛ در سبک ها و گروه های مختلف، مورد نظرسنجی قرار گرفت که آهنگ «وطن» از علی لهراسبی به مرحله نهایی این نظرسنجی رسید.

علی لهراسبی در بخشی از صحبت هایش اشاره کرد: “در آلبوم «تصمیم» چند قطعه را شادمهر عقیلی آهنگسازی کرد و به همین دلیل حدود 10 ماه ممنوع الکار شدم؛ من در آن زمان، اطلاعی از قوانینی که در رابطه با همکاری با افرادی که در خارج از ایران هستند نداشتم؛ و اگر که از حق نگذریم، انصافا شادمهر استثنا است و جایش در کشور خودمان ایران خالی می باشد؛ کمتر خواننده ای را دیده ایم که در سال های متمادی موفق باشد.”

وی همچنین در خصوص هواداران مرتضی پاشایی بیان داشت: یکسری از هواداران مرتضی پاشایی، هنوز در فضای مجازی از او حمایت می کنند؛ حتی زمانی که در مراسم دومین سالگرد درگذشت این خواننده شرکت کردم، فردی را به من نشان دادند و گفتند او به مدت یک سال، هر روز  بر سر مزار مرتضی پاشایی آمده است.

گفتنی است این برنامه به تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد، از چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه، حوالی ساعت ۲۳  هر شب از شبکه یک سیما پخش شده است.