اخبار داغ :

صدای بارون با آهنگ و صدای امیر خوشنام منتشر شد

خوش نام

صدای بارون با آهنگ و صدای امیر خوشنام، ترانه سمیرا اکبرزاده، تنظیم مهرداد قنبری، نوازندگی مرسل وطنی با ساز ساکسوفون و نوید محمدی با ساز گیتار الکتریک، میکس و مستر محمد مقدسی، مدیریت تولید بهزاد محمدی به تهیه کنندگی امیر حسین بی ریا از موسسه فرهنگی هنری جام سبز منتشر شد .کاور این اثر، توسط ابراهیم جلالی بر روی عکسی از ساقی سارابی طراحی گردیده است .
امیر خوشنام خواننده پاپ جوان در آستانه انتشار اولین قطعه خود اعلام کرد: این ترک، اثری متفاوت با تلفیق سبک پاپ و کانتری با ریتم رگی است . صدای بارون ، فضای گرمی دارد و تماما مملو از حس عاشقانه است . وی افزود: ترک های بعدی در سبک پاپ تقدیم حضور مخاطبین موسیقی قرار خواهد گرفت .
مهرداد قنبری ، آهنگساز و تنظیم کننده که تنظیم صدای بارون را بر عهده داشته اعلام کرد: در آینده شاهد آثار خوب و متفاوتی با همکاری امیر خوشنام خواهید بود .وی افزود هدف مشترک این همکاری تولید موسیقی خوب و درست برای مخاطبین موسیقی پاپ است.
امیر حسین بی ریا، تهیه کننده و صاحب امتیاز آثار این خواننده اعلام کرد تک آهنگ های متفاوتی در سبک پاپ در حال تولید است که قطعه ی بعدی این خواننده در ماه مبارک رمضان با عنوان تو نمیدونی به عنوان دومین ترک منتشر خواهد شد . وی اعلام کرد پس از ماه مبارک رمضان قطعه کاملا احساسی را به نام بن بست با ترانه ای از سمیرا اکبرزاده با همکاری رضا تاجبخش منتشر خواهیم کرد که امید است این قطعه عاشقانه، مورد استقبال مخاطبین موسیقی پاپ قرار گیرد .