اخبار داغ :

صفحه اینستاگرام هوروش بند هک شد

کنسرت هوروش بند

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: روز گذشته صفحه رسمی اینستاگرام هوروش بند، گروه محبوب موسیقی پاپ کشورمان، هک شده و از دسترس این گروه خارج شد. کانال رسمی هوروش بند با به اشتراک گذاشتن یک پیغام صوتی از این اتفاق خبر داد و اشاره داشت که انتشار هرگونه پست در صفحه اینستاگرام این گروه موسیقی از سوی عوامل گروه نمی باشد.

این اتفاق عموما برای بسیاری از هنرمندان کشورمان نیز رخ داده است که با کمک افراد متخصص در این امور موفق به برگرداندن و پس گرفتن پیج از دسترس هکرها شده اند. در حال حاضر هنوز پیج اینستاگرام هوروش بند از دسترس هکر خارج نشده است و پستی در آن وجود ندارد.

گفتنی است هوروش بند به تازگی در تاریخ 10 دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه رفت. این اجرا برای یک شب دیگر در تاریخ 24 دی ماه تمدید شده است که می توانید از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com اقدام به تهیه بلیت نمایید.

این گروه موسیقی پاپ همچنین اجرایی در شهر خمین به تاریخ 19 دی و پس از آن در شهر اصفهان به تاریخ 20 خواهند داشت. جهت تهیه بلیت های کنسرت هر دو شهر می توانید به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایید.