اخبار داغ :

عذرخواهی علی لهرلسبی از مردم یاسوج

علی لهراسبی
موسیقی پارس_حسام سلیمانی: علی لهراسبی خواننده مطرح و محبوب موسیقی پاپ، قبل از آغاز ماه مبارک رمضان در برخی شهرهای کشور روی صحنه رفته است و شب های خاطره انگیزی را برای خود و هواداران شهرستانی اش رقم زده است.
در حالی که قرار بود وی در ادامه تور کنسرت های خود، امشب (سه شنبه، ۲۵ اردیبهشت ماه ۹۷) به دیدار مردم یاسوج برود؛ این کنسرت به دلیل عدم هماهنگی، گویا لغو شده است و لهراسبی در صفحه مجازی استوری اینستاگرام خود، ضمن اعلام این خبر، از مردم یاسوج عذرخواهی کرد.

خواننده قطعه «بینظیره» دراین‌باره در صفحه ی مجازی خود نوشت:
«دوستای عزیزم در شهر یاسوج،قرار بود فردا کنار شما عزیزان براتون کنسرت اجرا کنم ولی متأسفانه تا این لحظه دوستانی که با مدیر برنامه من مرتبط بودن به تعهداتشون عمل نکردن و هیچ هماهنگی انجام نشده پیشاپیش از همگی عذرخواهی میکنم.»

 
قطعه «دزدیده» دومین اثر میلاد باقری منتشر شد

موسیقی پارس: دومین قطعه رسمی “میلاد باقری” که به صورت سولو و خارج از گروه دنگ شو و بدون توجه به جریان رایج موسیقی بازاری کشور اجرا شده با نام «دزدیده» امشب منتشر شد.
موسیقی این اثر را میلاد قره ویسی انجام داده است و شایان مجیدی تنظیم را به عهده داشته است، میکس و مسترینگ قطعه «دزدیده» را هنرمند نام آشنای موسیقی آرش پاکزاد عهده دار بوده است.
ندای ملکوت سروشان نیز ناشر دومین اثر میلاد باقری می باشد.

لازم به ذکر است همکاری میلاد باقری با دنگ شو همچنان پابرجاست و این پروژه ها به صورت جداگانه ارائه خواهد شد.