اخبار داغ :

علیرضا قربانی خواننده تیتراژ سریال «پدر» شد

علیرضا قربانی

موسیقی پارس: بنا بر اعلام رسمی «علیرضا قربانی» -خواننده محبوب موسیقی سنتی، تیتراژ سریال رمضانی «پدر» به تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی را خواند. این تیتراژ که با ترانه ی اهورا ایمان و آهنگسازی ستار اورکی ساخته شده، با صدای علیرضا قربانی قرار است ماه مبارک رمضان از شبکه ی دو سیما پخش شود.
صدای علیرضا قربانی قرار است به جز در ترانه تیتراژ برای این سریال، بر روی قطعات و تک خوانی های دیگری هم باشد که به فضاسازی بیشتر عاشقانه‌های بین شخصیت‌ها، از جمله دو کاراکتری که مهدی سلطانی و لعیا زنگنه ایفاگر آنها هستند، کمک شایانی می کند.
این خواننده 45 ساله از قبل همکاری های مختلفی با حامد عنقا مثل خوانندگی سریال «تنهایی لیلا» (نوشته ی حامد عنقا) و حضور در مراسم رونمایی سامانه کنسرت آنلاین کشور داشته؛ در کنسرت آنلاین کشور که با طراحی، مدیریت و توسعه عنقا بود، علیرضا قربانی اولین خواننده‌ای بود که با این سامانه همکاری و قطعاتی منتخب از آلبوم «سودایی» را اجرا کرد.
این روزها قربانی، اورکی، ایمان و عنقا شبانه روز در استودیو مشغول آماده سازی قطعات مربوط به سریال «پدر» هستند تا این سریال بی کم و کاست به روی آنتن برود.