اخبار داغ :

عمارت روبرو جمعه شب میزبان دونوازی آکاردئون و ویولن خواهد بود

موسیقی پارس: مهرداد مهدی و آسو کُهزادی دو هنرمند این دونوازی هستند که قرار است بیستم اسفندماه 95، در سه سانس 16:30 ، 18:30 و 20:30 در پلتفرم عمارت روبرو برگزار شود.

«مهرداد مهدی» پیانیست، آهنگساز و نوازنده تخصصی آثار پیاتزولا در ایران است. او سطح پیشرفته نوازندگی آکاردئون را در ارمنستان نزد گئورگ گاسپاریان فراگرفته و با بیش از 10هزار ساعت پرفورمنس در فضای شهری ، مبدع و پیشرو موسیقی شهری و محیطی در تهران و دارنده تنها آلبوم تکنوازی آکاردئون با نام «والس‌های تهران» در ایران است. گفتنی است قطعه والس تهران مهدی به عنوان موسیقی متن و تیتراژ پایانی فیلم فروشنده اصغر فرهادی در این فیلم استفاده شده است.
«آسو کهزادی» دیگر نوازنده این دونوازی آهنگساز، نوازنده ویولن و فارغ‌التحصیل فوق لیسانس آهنگسازی از دانشگاه هنر و فوق‌لیسانس موسیقی الکترونیک از کنسرواتوار سلطنتی لاهه هلند است. کهزادی دارای سوابق پرشمار در کورس‌ها و جشنواره‌های بین‌المللی است که از جمله‌ آن می‌توان به اجرای «ترنج» (الکترونیک) در اسپانیا، اجرا و تاک در فستیوال “دستگاه” هانوفر آلمان و… اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای حضور در این دونوازی می‌توانند با شماره‌ ثابت 02166404230 یا شماره همراه 09372307830 جهت رزرو بلیت اقدام کنند.