اخبار داغ :

غلامرضا صنعتگر: در تلاش هستم تا عدم فعالیت موسیقی خود را جبران کنم

غلامرضا صنعتگر

موسیقی پارس_شبنم فتاحی: غلامرضا صنعتگر از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ کشورمان است که در نواختن پیانو، گیتار و ساز های پوستی تخصص دارد. ترانه «میشه ضامنم بشی» که برای امام رضا سروده شده، از آثار محبوب و پرطرفدار وی می باشد که بارها در رسانه ملی نیز پخش شده است.
از دیگر آثار محبوب این خواننده می توان به «میهنم ایران» و «عطر نرگس» اشاره کرد.
با این خواننده با سابقه که برای مدتی درگیر بیماری نیز شده است، گفت و گوی کوتاهی داشته ایم که وی در خصوص روند بهبود و وضعیت سلامتی، هممچنین تازه ترین فعالیت های موسیقی خود صحبت کرد.
صنعتگر درباره تازه ترین فعالیت های موسیقی خود اینگونه توضیح داد: زمان زیادی طول کشید تا بتوانم از بستر بیماری خارج شوم؛ اما اگر خدا بخواهد، در تلاش هستم که این فاصله از موسیقی و عدم فعالیتم را جبران کنم.
وی همچنین اضافه کرد که در حال حاضر اثر جدیدی برای انتشار ندارد.
غلامرضا صنعتگر راجع به همکاری با تلویزیون و خوانندگی تیتراژ برنامه چنین اظهار داشت: با تلویزیون همکاری دارم، اما خوانندگی برای تیتراژ برنامه تلویزیون، فعلا جزو برنامه هایم نیست.
وی در پایان در خصوص روند درمان و وضعیت سلامتی خود گفت: متاسفانه در سال گذشته، 7 ماه درگیر بیمارستان بودم، پزشکان هم محبت زیادی داشتند و برای بررسی بیماری من بسیار زحمت کشیدند، اما در حال حاضر این بیماری تشخیص داده نشده و با آن دست و پنجه نرم می کنم.