اخبار داغ :

غوغای سالار موسیقی در خزان نصف جهان

موسیقی پارس – متین بنام: سالار عقیلی خواننده ی جوان و محبوب موسیقی سنتی ایرانی که طی سالهای اخیر به موفقیت های زیادی در این زمینه رسیده، 14 مهر ماه در «سالن کوثر اصفهان» به روی صحنه رفت و به اجرای برنامه پرداخت.

نغمه سرایی سالار عقیلی در جمع اهالی فرهنگ و هنر اصفهان، با آهنگ هایی همچون وطنم، خاک مهرآئین، تبریز در مه، و تصانیف بهار دلکش، ساغرم شکسته، حانیه و با نوازندگی و همراهی ارکستر ملی اصفهان به رهبری «استاد مرتضی شفیعی» با استقبال خوب مردم هنردوست اصفهان همراه شد تا شب خاطره انگیزی را برای دوست داران موسیقی سنتی در اصفهان رقم بزند.

سالار عقیلی که همیشه صدای شیوا، گیرا و دلنشینش مخاطبانش را  مجذوب خود می کند، اینبار با همراهی ارکستری قوی، بار موسیقایی کنسرتش را در شهرستان هم بالا برد تا ثابت کند حرف های زیادی برای گفتن در این عرصه دارد و می تواند اجرا های قابل قبولی را در شهرستان ها نیز داشته باشد.

از نکات جالب توجه ین برنامه حضورمیلاد سرلک، هادی عقیلی و محمد علی احمدی، بازیکنان تیم محبوب فولاد مبارکه سپاهان در سالن بود که با تشویق و استقبال مردم نیز توام بود. لازم به ذکر است که تهیه کنندگی این کنسرت بر عهده ی شرکت «نسیم موج آرام» با مدیریت آقایان «رضا فروزنده» و «پژمان کلانی» بود.

عکس های «محمد ضیائی» را از این اجرا می توانید در ادامه مشاهده کنید :

منبع : اختصاصی موسیقی پارس