اخبار داغ :

فرزاد بختیاری قطعه «آلوده» را منتشر کرد

فرزاد بختیاری

موسیقی پارس – فرزاد بختیاری قطعه «آلوده» از آلبوم «صد و چند سالگی» را منتشر کرد.
فرزاد بختیاری از شاگردان استاد گلپایگانی و علیرضا افتخاری تازه‌ترین اثر خود را با ترانه‌ای از محسن شیرالی و آهنگسازی میلاد بابایی به انتشار رساند.
این خواننده همانند دیگر آثار خود در این قطعه نیز با چهره‌های شناخته شده عرصه موسیقی پاپ همکاری کرده و تنظیم قطعه «آلوده» را هومن نامداری و میکس و مستر آن را محمد فلاحی برعهده داشته است.
بختیاری با انتشار قطعه «آلوده» درباره فعالیت خود توضیح داد: در حال حاضر کار بر روی قطعات جدید را آغاز و فضاهای جدیدتری نسبت به قطعات آلبوم «صد و چند سالگی» را تجربه کرده‌ام که به زودی این قطعات را نیز منتشر خواهم کرد.
این خواننده که در عرصه وکالت فعالیت دارد، از ابتدای امسال فصل تازه کاری خود را با انتشار قطعات نخستین آلبوم رسمی اش آغاز و تا کنون قطعات «رویای همیشه»، «صد و چند سالگی» و «شیدایی» را منتشر کرده و به گوش علاقه‌مندانش رسانده است.
گفتنی است؛ قطعه «آلوده» از آلبوم «صد و چند سالگی» به خوانندگی فرزاد بختیاری توسط موسسه نوای اساطیر با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دسترس مخاطبان قرارگرفته است و در ادامه می‌توانید این آهنگ را بشنوید و در صورت تمایل دانلود کنید.

دانلود با کیفیت 320