اخبار داغ :

«فندک تب دار» با صدای «محسن چاوشی» به زودی منتشر می شود

موسیقی پارس: قطعات ساخته شده «محسن چاوشی» برای سریال «شهرزاد» در فصل اول آن بسیار موفق بود، و همین امر موجب گشت تا این همکاری در فصل دوم این سریال نیز ادامه یابد.
اولین قطعه ای که چاوشی» برای فصل دوم سریال «شهرزاد» ساخت، «فندک تب دار» نام گرفته است. این اثر با همخوانی «سینا سرلک» و تنظیم «شهاب اکبری» همراه می باشد؛ و «چاوشی» علاوه بر خوانندگی، ترانه سرایی و آهنگسازی این قطعه را انجام داده است. همچنین «عادل روح نواز» (گیتار الکتریک)، «توحید نورى» (پیانو) و «شهاب اکبرى» (کیبورد) نوازندگی قطعه «فندک تب دار» را بر عهده داشته اند.
از جمله آثاری که «چاوشی» برای فصل اول این سریال تولید کرده است، می توان به قطعاتی چون «کجایی»، «ماه پیشونی»، «همخواب»، «دیوونه»، «افسار» اشاره کرد.
سریال «شهرزاد» ساخته «حسن فتحی» روایتگر یک داستان عاشقانه در دهه ۱۳۳٠ می باشد و بازیگرانی چون «امیر جعفری»، «رضا کیانیان»، «شهاب حسینی» ، «ترانه علیدوستی»، «مصطفی زمانی» و … در آن به ایفای نقش پرداخته اند.
گفتنی است فصل دوم سریال «شهرزاد» که اخیرا تیزر آن در فضای مجازی منتشر شده است، از ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ روانه بازار نمایش خانگی می شود.