اخبار داغ :

«قصه درد» با صدای علیرضا بلوری منتشر شد

موسیقی پارس:علیرضا بلوری چند روز پس از انتشار قسمتی از آهنگ جدید خود به صورت دمو، آن را در دسترس مخاطبین خود قرار داد.

 

این اثر که «قصه درد» نام دارد حاصل همکاری این خواننده با سام شرف زاده به عنوان ترانه سرا و پیمان ملکی به عنوان تنظیم کننده است. ملودی آن را نیز با همکاری داریا ساخته و گفتنی است میکس و مستر آن در استودیو راشا صورت گرفته است.

 

علیرضا بلوری در خصوص این آهنگ گفت: ” آنچه در حال حاضر می شنوید حاصل همکاری من با سام شرف زاده و پیمان ملکی است و ابتدای راه ما است. در این قطعه فضایی نسبتا جدیدی را تجربه کرده ام و همیشه دلم می خواست چنین تجربه ای داشته باشم. کار به صورت گروهی و با مشورت پیش رفت و از این اتفاق بسیار راضی هستم.”

 

سام شرف زاده ترانه سرای این اثر عنوان کرد: ” ترانه را روی ملودی نوشتم که در ابتدا به شکل دیگری بود اما وسواس علیرضا روی ملودی، آن را بهتر کرد و نتیجه آن چیزی شده که می بینید. سعی بر این بود زبان ترانه آنگونه باشد که همیشه علیرضا خوانده و صحنه ها و اتفاقات عاشقانه را به تصویر بکشد. ترانه ای که قسمت های مختلف آن را تجربه کرده ام و نوشتنش چندان ساده نبود چرا که خودم را در لحظات سخت مرور می کردم.

 

تنظیم کننده این اثر با عنوان این موضوع که سعی کرده فضای جدیدی را در موسیقی علیرضا بلوری ایجاد کند گفت : ” تصمیم ما این بود علیرضا در آن جایگاهی که هست بماند اما قطعه نسبتا متفاوتی به گوش شنونده برسد. همکاری با او بسیار ساده است چرا که موسیقی را می فهمد و انعطاف از خود نشان می دهد. در ادامه همکاری های بین ما آثار دیگری نیز خواهید شنید.”

 

منبع: اختصاصی موسیقی پارس