اخبار داغ :

قول عماد طالب زاده به دو بیمار پروانه ای

عماد طالب زاده

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: عماد طالب زاده، خواننده ی مطرح موسیقی پاپ کشورمان و ارشا اقدسی، بدلکار سرشناس ایرانی، طی یک اقدام خیرخواهانه به «خانه ای بی» رفتند و بیماران ای بی یا همان بیماران را پروانه ای را از نزدیک ملاقات کرده و پای صحبت ها و درد دل های یکی از افراد مبتلا به این بیماری نشستند.

عماد طالب زاده در طی دیدار از خانه ی ای بی با کودکی به نام ابوالفضل آشنا شد که با وجود ابتلا به این بیماری، به زیبایی سنتور می نوازد. طبق گفته ی عماد طالب زاده قرار است تا در تازه ترین کنسرت این خواننده در تهران، این کودک به همراه یک بیمار پروانه ای دیگر حضور داشته و بر روی استیج نوازندگی سنتور و پیانو انجام دهند تا مخاطبان نیز شاهد هنرنمایی این کودکان باشد.

عماد طالب زاده در خصوص این موضوع پستی را در صفحه ی اینستاگرام خود منتشر کرده است که متن آن به شرح زیر می باشد:
“با ابوالفضل تازه آشنا شدم، ولی با بیماریش دو ساله که آشنام…پروانه ای…شاید تا حالا به گوشتون خورده باشه اسمش یا شایدم نه…کودکان پروانه ای یا بهتر بگم جامعه ی پروانه ای یه بیماری خاص محسوب می شن…بعضی از این عزیزان تو بیست و چهار ساعت، بیست و چهار ساعت درد میکشن، باورتون میشه؟؟ ولی اینجا نمیخوام از این حرفا بزنم، میخوام از ابوالفضل و ابوالفضلای این بیماری بگم که با همتشون و تلاششون اتفاق مثبت ایجاد می کنن…ساز می زنن با کلی انگیزه. بیماری پروانه ای واگیر نداره..اگه این فیلمو ببینید متوجه میشید که من با کمال میلم با ابوالفضل روبوسی کردم و هیچ واگیری هم نبوده..خواهش میکنم تو جامعه نگاهتونو به این افراد بهتر کنید..این عزیزان حتی نیاز به ترحم هم ندارن..من به ابوالفضل و یک عزیز پروانه ای دیگه که پیانیست هستن قول دادم که تو کنسرت تهرانم با همدیگه همکاری داشته باشیم و روی استیج برامون ساز بزنن..شما هم همصدای این بچه ها بشید..ابوالفضل عزیز ممنونم از این که برام سنتور زدی پسر گل و مشتی..” .