اخبار داغ :

كنسرت «فروغ » تمديد شد

موسيقى پارس: کنسرت موسیقی «فروغ»، به خوانندگی «علیرضا قربانی»، در شب هاى ١٨ و ١٩ خردادماه ، براى سانس دوم تمدید شد.
پس از انتشار آلبوم «فروغ» تازه ترین اثر با صدای «علیرضا قربانی» و آهنگسازی «سامان صمیمی»، کنسرت این آلبوم در روزهاى ۱۸ و ۱۹ خرداد ماه، در «تالار وحدت» به روی صحنه می رود.
آلبوم «فروغ» كه تازه ترين اثرِ قربانى است، شامل ده قطعه به نام‌های «عاشقانه»، «میخانه درافتاده»، «مستانه می‌گریزی»، «اشک»، «شهره شهر»، «خرقه رقصان»، «جام صبوحی»، «سجده عقل»، «تا بیکران» و «فروغ» است. اشعار اين اثر، بر روی سروده هایی از شاعران کهن و معاصر، «مولانا»، «فروغ فرخزاد»، «علیرضا کلیایی» و «مسعود کلانتری»، ساخته و پرداخته شده است .
«نيلوفر محبى» و «محسن عبادى» (ویلن)، «پريسا پيرزاده» (ویولا)، «ماكان خوبى نژاد» (ویلنسل)، «فرشيد پاتينيان» (کنترباس)، «ميلاد محمدى» (تار)، «پويا سرايى» (سنتور)، «ذكريا يوسفى» و «بهناء ابوالقاسم» (سازهای کوبه‌ای) و «سامان صميمى » (کمانچه)، نوازندگان آلبوم «فروغ» و کنسرت پیش رو هستند.
گفتنى است که جديدترين كنسرت «علیرضا قربانی»، در روزهاى ١٨ و ١٩ خردادماه در ساعت های ۱۸ و ۲۱:۳۰ در «تالار وحدت» تهران، برگزار مى شـــــود و علاقمندان جهت خرید اينترنتى بليت این کنسرت ، می توانند به سایت www.iranconcert.com مراجعه نمایند.