اخبار داغ :

ليان در تالار رودكى به روى صحنه رفت

موسيقى پارس:اجراهاى هفتمین شب از سی و دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به آتش‌نشانانی که در حادثه ساختمان پلاسکو زیر آوار مانده‌اند تقديم شد.
در هفتمين شب اجراهاى جشنواره موسيقى فجر، گروه ده نفره «ليان» از بوشهر ، براى اجراى برنامه در صحنه ى تالار رودكى حاضر شدند.
«محسن شريفيان»پيش از آغاز اجرا، با بيان تسليت بابت حادثه ساختمان پلاسكو گفت: از اتفاقی که امروز در تهران افتاد ناراحت شدم اما به هرحال زندگی ادامه دارد. امیدوارم بتوانیم با موسیقی هایی که امشب اجرا می کنیم حالتان را خوب کنیم.
‎شریفیان در بخش دیگری از اجرا اظهار كرد: گروه لیان نباید در سالنی مانند رودکی اجرا می‌کرد بلکه باید سالن بزرگتی به این گروه اختصاص داده می‌شد.
‎ او خطاب به مخاطبان گفت: باید طوری با من در اجرای آهنگ ها همکاری کنید که تالار وحدت را بپوکونیم و صدایمان گروهی که هم اکنون در تالار وحدت اجرا دارد را مختل کند.
‎«لیان» با اجرای یک قطعه از موسیقی جزیره خارک گفت: این قطعه مربوط به 300 سال پیش است که قومی در جزیره خارک آن را اجرا می‌کرده البته این آئین کماکان در این منطقه اجرا می‌شود.
‎در ادامه كنسرت ، بخشی از اجرای گروه به نواختن در بوق شاخی مارپیچ اختصاص یافت که شریفیان با انتقاد از ستاد برگزاری جشنواره درخواست کرد تا صدای تمام میکروفن‌ها بسته شود تا صدای بوق شاخی‌ها حاضران در سالن را آزار ندهد.
«محسن شريفيان»،سرپرست گروه «ليان»كه قصد داشت قطعه جديدى به مناسبت تولد خودش و «اكلو فرامرزى»اجرا كند،رو به هوادارانش گفت: به دليل وقوع حادثه ساختمان پلاسكو اين قطعه امشب اجرا نميشود.
‎شریفیان با بیان اینکه آمنه «آمنه فروردين» طراح لباس‌های گروه لیان است،گفت: این طراح در منطقه گناوه زندگی می‌کند و به دلیل اینکه دوستانی که در کارگروه مد و لباس بیشتر به لباس‌های بخش موسیقی پاپ توجه می‌کنند، خواستم بگویم به لباس بخش‌های دیگر موسیقی هم توجه کنند.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”1328″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”300″ thumbnail_height=”199″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”90″ number_of_columns=”2″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]