اخبار داغ :

ماهور خواننده قطعه اختصاصی تیم ملی در جام ملت های آسیا شد

ماهور

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: قطعه رسمی جام ملت های آسیا توسط ماهور، خواننده ایرانی بین المللی، اجرا می شود. در آستانه جام ملت های آسیا، کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال با بهرام قوچانی نژاد حسینپور(ماهور) به توافق رسیده اند تا این خواننده قطعه ای اختصاصی را برای تیم ملی در جام ملت ها آماده کند.

سرود اختصاصی تیم ملی که «قهرمان» نام دارد به زودی و در جشنی که برای بدرقه تیم ملی ایران تدارک دیده شده است، منتشر خواهد شد. قطعه «قهرمان» با صدای ماهور و با ترانه ای از افشین مقدم آماده شده است. ملودی این اثر را نیز بابک زرین، سازنده سرود مخصوص جام جهانی، بر عهده داشته است.

ماهور، خواننده پاپ-کلاسیک ایرانی نروژی، در شهر مشهد متولد شده است و در حال حاضر ساکن کشور نروژ می باشد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد جرم شناسی از کشور نروژ می باشد و اکنون در دانشگاه و موسسه هنری موزیکال لایف تدریس می کند. وی همچنین در نواختن سازهایی همچون پیانو و گیتار مهارت داشته و مدرس این دو ساز و سولفژ برای دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی می باشد. ماهور تاکنون اجرا های بسیاری را در کشور های مختلف قاره اروپا برگزار کرده است.
«عشق بزرگ» اولین آلبوم رسمی این خواننده به شمار می رود که آبان ماه سال گذشته در ایران منتشر شد که در این آلبوم حضور تعداد زیادی از چهره های سرشناس عرصه موسیقی نیز دیده می شود.