اخبار داغ :

«مجید فرهبد» ویدیوهای جدیدی از محمد علیزاده، میثم ابراهیمی و هوروش بند منتشر می کند

موسیقی پارس: «مجید فرهبد»خواننده، آهنگساز و کارگردان هنری موفق ایران که سابقه همکاری با خوانندگانی همچون «سیروان خسروی»، «زانیار خسروی»، «محسن یگانه»، «میثم ابراهیمی» و…را در کارنامه درخشان خود دارد؛ روزهای پرکاری را سپری می کند و به زودی شاهد انتشار موزیک ویدیوهای جدیدی از «محمد علیزاده»، «هوروش بند» و … به کارگردانی وی خواهیم بود.

موزیک ویدیوی «تو بری بارون» به کارگردانی «مجید فرهبد» تهیه شده است و در آینده ای نه چندان دور منتشر خواهد شد. «تو بری بارون» نام قطعه محبوب «محمد علیزاده» با ترانه و آهنگسازی «آرش عدل پرور» می باشد که تاکنون تنها در کانال شخصی این خواننده حدود شش میلیون بازدید داشته است.

ویدیوی اجرای زنده قطعه «خنک شد دلت» در کنسرت تهران نیز آماده انتشار است و در زمان معین در اختیار مخاطبان «هوروش بند» قرار می گیرد. فیلم یک دقیقه ای اجرای زنده قطعه «خنک شد دلت» با صدای «مهدی دارابی» و کارگردانی «مجید فرهبد» منتشر گردید که با استقبال بسیار خوبی از سوی طرفداران «هوروش بند» رو به رو شده است.

تیزر قطعه جدید «میثم ابراهیمی» و «مسعود صابری» نیز از دیگر آثاری است که توسط «مجید فرهبد» کارگردانی شده است و به زودی منتشر خواهد شد.