اخبار داغ :

محمد علیزاده در شهریار به روی صحنه می رود

موسیقی پارس:محمد علیزاده خواننده بسیار خوب کشورمان که این روزها پرکارترین خواننده کشورمان از لحاظ تعداد اجراهای صحنه ای محسوب می شود ، در ادامه کنسرت هایش در شهریار به روی صحنه خواهد رفت.
این کنسرت در تاریخ 25 دی ماه و طی دو سانس در سالن « شهید رهنما » و به همت گروه فرهنگی هنری « میم » برگزار خواهد شد. روبط عمومی گروه « میم » در در مورد این کنسرت اظهار داشت : « بعد از گذشت دقیقا یک سال بار دیگر افتخار این را داریم که میزبان محمد علیزاده عزیز و گروهش باشیم . برای اخذ مجوز این کنسرت زحمات زیادی کشیده شده است و مسئولین شهرستان شهریار در این امر ما را بسیار یاری نمودند . از فرماندار شهریار ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، فرماندهی نیروی انتظامی و اداره اماکن این شهرستان کمال تشکر را داریم که در هرچه بهتر برگزار شدن این کنسرت ما را یاری نمودند.
برای این کنسرت برنامه های ویژه ای را تدارک دیده ایم و مطمئنا مخاطبین از تماشای این اجرا لذت خواهند برد.مردم شهریار مردمی بسیار خوب و هنردوست هستند که در تمامی برنامه هایی که گروه « میم » در این شهر برگزار کرده است به خوبی با ما همکاری کردند . این بار هم مطمئن هستیم که با کمک و استقبال این مردم عزیز برنامه ای درخور شان و شخصیت آن ها را برگزار خواهیم کرد. »
روابط عمومی این کنسرت با شماره های 09125164947 و 09368066609 پاسخگوی مخاطبین عزیز خواهند بود . شایان ذکر است که بلیط های این کنسرت در سامانه ایران کنسرت به نشانی  www.iranconcert.com به فروش می رسد و علاقمندان برای تهیه بلیط و شرکت در این برنامه می توانند به این سامانه مراجعه نمایند.