اخبار داغ :

محمد معتمدی: انتظار ما از دولت چه بود و چه شد!؟

موسیقی پارس: محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی در پی لغو کنسرتش در اصفهان، متنی اعتراض آمیز را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت.

 

متن یادداشت معتمدی به این شرح می باشد:

«دوستان ارجمند اصفهانی! متاسفانه علیرغم درخواستی که برای کنسرت در تاریخ ١٧ اسفند در شهر اصفهان داده بودیم مجوز صادر نشد و باز هم توفیق دیدارتان را نخواهیم داشت. از ابتدای امسال این چندمین بار است که درخواست بنده برای اجرا در اصفهان به در بسته می خورد.

همانطور که در جریان هستید در سال های اخیر اکثر کنسرت هایی که قصد برگزاری آن را در شهر های مختلف داشته ام مجوز اجرا نگرفته اند و این اتفاق نه از سوی دفتر امامان جمعه بلکه در ادارات محترم ارشاد شهرستان ها که تحت مدیریت دولت محترم می باشند انجام گرفته است. در برخی موارد نیز صدور یک مجوز ساده را تا چند روز قبل از کنسرت به تعویق می اندازند که هم بگویند مجوز را صادر کردیم و هم فرصت کافی برای اطلاع رسانی را از ما بگیرند.

سربسته بگویم که متاسفانه بنده و بسیاری دیگر از هنرمندان این کشور توسط کارتل موسیقی کشور، به قصد حذف شدن به نفع دوستانی دیگر و به روش های ناجوانمردانه در حال ضربه خوردنیمانتظار ما از دولت چه بود و چه شد!؟ کلید را دو کار آید / در گشودن زبهر ساکنین عمارت و قفل نمودن به روی اغیار»