اخبار داغ :

محمد معتمدی: در کنسرت خیابانی فقط اجازه اجرای پلی بک داشتم

موسیقی پارس_فاطمه فرج الله زاده: محمد معتمدی خواننده مطرح موسیقی، مدتی قبل کنسرت رایگان خیابانی خود را در پارک آب و آتش برگزار کرد و با گروه ارکستر حرفه ای خود به اجرای زنده آثار محبوبش پرداخت. این خواننده اما با انتشار پستی در صفحه مجازی، از مشکلات پیش آمده در پی این اجرا گفت و اظهار داشت که به دلیل اجرای زنده آثار، با ممنوع الکاری رو به رو شده است.
متن یادداشت محمد معتمدی به این شرح است:
«سلام به روى ماه همگى
كنسرت رايگان با همه فراز و فرودهايش گذشت و در اين رهگذر تجربه من از شناخت واقعيت هاى جامعه بيشتر از پيش شد.
شايد اگر روزى عنوان شود در طى يك سال اخير چه افراد و جريان هايى موافق اين كنسرت بودند و براى اجرا شدنش تلاش و رايزنى كردند و چه افراد و جريان هايى سعى در كارشكنى و سنگ اندازى داشته اند براى اكثر مردم باور كردنى نباشد. چون آنچه حقيقت است با آنچه تصور خيلى از ماهاست بسيار متفاوت است.
اين كه طيفى از روزنامه ها مدت ها تيتر اولشان برپايي كنسرت خيابانى بود ولى در قبال اين كنسرت موضعى بالاتر از سكوت محض نگرفتند هم براى من عجيب نبود. چون ديگر پس از بيست سال فعاليت حرفه ما حاكم بر فضاى موسيقى ايران را مى شناسم.
خوشحالى من از شادى مردمى است كه با يك حس خوب و مثبت به خانه هايشان رفتند و مى دانم اين انرژى مثبت را فردا و فردا ها باخود به جامعه برده اند و در شهر پراكنده كرده اند.
به هر روى اميدوارم اين اتفاق آغاز خوبى براى اجراى اينگونه كنسرت هاى رايگان از سوى همه اهالى موسيقى باشد.
از همه ممنونم، حتى پليس محترم اماكن كه اخيراً بنده را ممنوع الكار كردند. بخاطر اينكه مجوز بنده فقط براى پلى بك صادر شده بود ولى ما با اركستر و نوازندگان خانم و آقا روى صحنه رفتيم. من نيز اين موضوع را شنبه گذشته متوجه شدم وقتى از سوى مديرعامل محترم برج ميلاد تهران از رفتن روى صحنه منع شدم و اين ممنوعيت به بنده ابلاغ شد.
البته اقرار مى كنم كه سه ساعت مانده به آغاز كن
سرت خيابانى در پارك آب و آتش، اين موضوع كه اركستر نبايد روى استيج بيايد و فقط اجازه پلى بك دارم به صورت تلفنى و قوياً به بنده گوشزد شد. ولى بنده اهميتى ندادم حتى نگذاشتم رهبر اركستر و اعضاى محترم گروه بويي ببرند.
اين كنسرت بخاطر شرايط خاص جامعه و مردم بايد اجرا مى شد و بنده حاضرم تاوانش را به تنهايى بپردازم.

دوستتان دارم و به اميد ايرانى شاد»

شایان ذکر است پلیس امنیت تهران، پس از اظهارات معتمدی، بیان داشت که دستوری مبنی بر ممنوع الکاری محمد معتمدی صادر نشده است.