اخبار داغ :

محمد معتمدی: کنسرت خیابانی خطری برای مردم ندارد

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: محمد معتمدی با برگزاری دو شب کنسرت خیابانی در بوستان آب و آتش نشان داد که برگزاری این نوع از کنسرت، برای مردم خطرساز نیست.

کنسرت ارکستر سازهای ملی که رهبری آن برعهده ی علی اکبر قربانی بود؛ با خوانندگی محمد معتمدی نهم شهریور ماه، با حضور مسئولین و استقبال مردم برگزار شد. در این کنسرت محمد معتمدی بیان داشت که برگزاری کنسرت در فضای باز هیچ خطری برای مردم ندارد و همچنین از موسسه توسعه هنرهای معاصر به دلیل پیشگامی در برگزاری این رویداد، از منطقه ی فرهنگی گردشگری عباس آباد و مدیران هنری به دلیل حمایت از برگزاری کنسرت و نیروی انتظامی که برای امنیت این برنامه تلاش کردند، قدردانی کرد و ابراز امیدوار داشت که این برنامه ها تکرار شود تا شاهد اجرای برنامه های دیگر هنرمندان باشیم.
معتمدی همچنین از حضور مردم تشکر کرد و بیان داشت که این کنسرت یک نقطه ی عطف اجتماعی در شهر تهران است و مردم به خوبی با این رویداد همکاری کردند.

رئیسِ دفترِ رئیس جمهور، محمود واعظی نیز در این کنسرت اظهار داشت که ممکن است برگزاری کنسرت های خیابانی در مقایسه با اجراهای داخل سالن کیفیت کمتری داشته باشد؛ اما مهم این است که این اجراها کاملا رایگان و در فضایی مناسب، موجبات شادی مردم را فراهم می کند و دولت در برگزاری چنین فضاهایی جدی است.

در این کنسرت خیابانی علاوه بر محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور، سید مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طیبه سیاوشی نماینده ی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و حجت نظری عضو شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

این کنسرت با اهدای هدایایی به علی اکبر قربانی و محمد معتمدی جهت قدردانی به پایان رسید.