اخبار داغ :

مراسم رونمایی از آلبوم «درصط» برگزار شد

موسیقی پارس: روز یک شنبه ۱۵ اسفند ماه، مراسم رونمایی از آلبوم «درصط» اثر «علی قمصری»، همراه با اجرای دو قطعه توسط او، در شهر کتاب ابن سینا برگزار شد.
«فردین خلعتبری»، «میثم مروستی» ،«کامران منتظری» و جمعی از هواداران پرشور «قمصری» در این مراسم حضور داشتند.
در ابتدای این برنامه «خلعتبری» در خصوص آلبوم و نام آن صحبت کرد. وی در بخشی از صحبت هایش بیان داشت: عمدا کلمه «درصط» اشتباه نوشته شده است؛ غلطی هم که از روی آگاهی باشد، درست است.
«علی قمصری» نیز در این مراسم صحبت کرد و ضمن خوشامد به حضار و تشکر از کسانی که با او در تهیه و تولید آلبوم همکاری داشتند؛ همچون «خلعتبری» در بخشی از صحبت هایش، در خصوص نام این آلبوم، چنین عنوان کرد: دگرگونی معنایی در قواعد موسیقی ایرانی، موجب انتخاب نام آلبوم، به شکل «درصط» شده است.
«مصباح قمصری»، «میثم مروستی»، «کامران منتظری»، «زکریا یوسفی» و «فرزام شکاری» نیز از عوامل تولید آلبوم «درصط» می باشند که با «قمصری» همکاری کرده اند .

 

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”1348″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”300″ thumbnail_height=”199″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”90″ number_of_columns=”2″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]