اخبار داغ :

مسابقه گروه‌های برگزیده موسیقی برگزار شد

موسیقی پارس : مسابقه گروه‌های برگزیده موسیقی در روز چهارشنبه چهارم بهمن‌ماه ساعت ۱۸ با بررسی کارشناسی «اردشیر کامکار» ، «صدیق‌تعریف» و «جواد زهتاب» در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.
در این‌ برنامه، «مهدی امامی» به عنوان خواننده مهمان ‌و «امیر شریفی» به عنوان نوازنده حضور‌ داشتند.
در ابتدای برنامه ، کلیپی از فعالیت‌های هزار‌صدا در چهارسال اخیر پخش‌شد.
«آوای میهن» اولین گروهی بود که به اجرای برنامه پرداخت. «ابراهیم‌ برزی» ،سرپرست و‌ خواننده ، «یاسین‌ خزایی» نوازنده تار ، «شیوا عابدی» ‌نوازنده کمانچه و «آزاده سلطانی» نوازنده دف اعضای این گروه را تشکیل می‌دادند.
«صدیق‌تعریف» در نقد‌ اجرای‌ این گروه گفت: در‌ اوضاعی که کار موسیقی به صورت جدی دنبال نمی‌شود، کار‌ شما قابل تقدیر است.
«جواد زهتاب» نیز بیان داشت: برای انتخاب شعر، بسیار محافظه کارانه عمل شده بود. وقتی قرار است تک ‌کار ارائه دهید، جسورانه‌‌تر عمل کنید و‌ به سراغ اشعاری بروید که کسی نشنیده باشد. با ارائه ی شعر کمتر شنیده شده، فرصت کشف به مخاطب بدهید تا از کلام لذت ببرند .
گروه دوم‌ که «سفیر » نام‌داشت؛ به‌ سرپرستی و خوانندگی «دانش خشنود» به روی صحنه آمدند‌. «محراب اله‌یاری» نوازنده ویولن و «مهرداد رضایی» نوازنده تمبک از دیگر اعضای گروه سفیر بودند که به هنرمندایی پرداختند.
در فینال برنامه‌ی هزارصدا، قرار بود‌ سه گروه «آوای میهن»، «سفیر» و «چکاد» به رقابت بپردازند، اما گروه سوم (که باید از یزد حضور می یافتند)، به برنامه نرسیدند و‌ رقابت دو گروه‌ دیگر درحضور خواننده ی گروه «چکاد» ، (جابر برزگر) انجام‌شد.
گفتنی است این برنامه که به عارف قزوینی تقدیم‌شد؛ با حمایت معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و فرهنگسرای ارسباران، در روز چهارم بهمن‌ماه ، برگزارشد.