اخبار داغ :

مهدی جهانی مسابقه ی خوانندگی برگزار می کند

مهدی جهانی

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: مهدی جهانی، خواننده ی مطرح موسیقی پاپ کشورمان، در پی انجام اقدامی ارزشمند یک فرد که دارای توانایی خواندن و صدایی خوش باشد را به عنوان خواننده ی منتخب شهر رشت به مردم معرفی خواهد کرد. این خواننده ی پاپ با برگزاری یک مسابقه ی خوانندگی فردی را که به فنون خوانندگی آشنا بوده و از وی و گروهش رای بالایی را کسب کند در کنسرت شهر رشت که در تاریخ 12 آذر ماه برگزار می شود، به مخاطبان حاضر در سالن معرفی می کند.

اطلاعیه ای در خصوص این مسابقه توسط مهدی جهانی در صفحه اینستاگرام وی منتشر شده است که متن آن به شرح زیر می باشد: ” از عزیزان خوش صدا و آشنا به فنون خوانندگی ساکن در شهر رشت دعوت به عمل می آید. شرایط شرکت در مسابقه ی خوانندگی بدین شرح است: ویدئویی یک دقیقه ای (با حفظ موازین و ارزشهای اسلامی و احترام به قوانین جمهوری اسلامی ایران)، با کیفیت مناسب ضبط کرده و به شماره تلفن درج شده واتس اپ کرده و یا ایمیل بفرستید..ویدئو های ارسال شده بررسی می گردد و در نهایت ویدئویی که بالاترین رای را از طرف من و گروهم دریافت کرد به عنوان خواننده ی منتخب شهر رشت انتخاب می گردد و در کنسرت رشت مهدی جهانی روز 12 آذر معرفی می گردد..
و اما هدیه من: یک موزیک و شعر درجه یک به صورت رایگان برای ایشان ضبط و پخش می گردد..
لطفا به همشهریانتان اعلام کنید تا شما هم در این حرکت اجتماعی سهیم باشید” .

علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه ی خوانندگی می توانند ویدئو های خود را به شماره ی 09221520611 و یا به آدرس ایمیل زیر ارسال کنند:
Jahani.talenttour@gmail.com

کنسرت شهر رشت مهدی جهانی در تاریخ 12 آذر ماه در تالار بزرگ گلستان طی دو سانس برگزار میشود. علاقمندان به حضور در این کنسرت بلیت های خود را می توانند از سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com تهیه نمایند.