اخبار داغ :

مهدی یغمایی با همراهی علیرضا قرایی منش و گروه ژوان به روی صحنه می رود

مهدی یغمایی

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: مهدی یغمایی، خواننده ی سرشناس موسیقی پاپ کشورمان، در کنسرت پیانو آواز علیرضا قرایی منش و گروه موسیقی ژوان به عنوان خواننده ی مهمان حضور می یابد و در سالن برج آزادی تهران قطعاتی خاطره انگیز را برای مخاطبان اجرا خواهند کرد.

مهدی یغمایی با انتشار پستی در صفحه ی اینستاگرام خود این خبر را اعلام کرد که متن آن به این شرح است: “بعد از سالها قراره یک شب خوب و پرخاطره کنار هم داشته باشیم..کنسرت پیانو آواز علیرضا قرایی منش که قراره من خواننده ی مهمان این کنسرت باشم و در کنار علیرضا عزیزم کلی آهنگ های خاطره انگیز گذشته در گروه ژوان و قطعاتی که مستقل برای من ساخته و کارهای مستقل خودش رو با هم بخونیم و از همه مهمتر با شما همصدا بشیم که واقعا بدون شما هیچ کار هنری معنی نداره..
این کنسرت در سالن برج آزادی اجرا خواهد شد در تاریخ 28 آذر ماه..
اطلاعات دقیق برای تهیه ی بلیت رو در پستهای بعدی خدمتتون اعلام میکنم” .

علیرضا قرایی منش نیز در خصوص این اجرای مشترک نوشت: ” همیشه دلم میخواست یک اجرای متفاوت داشته باشم اجرایی که با کنسرت های معمول و روتین این روزها فرق داشته باشه..بی واسطه و صمیمانه باشه و ارتباط گرمتر و نزدیکتری با مخاطب برقرار کنه..
خیلی خوشحالم که بعد از سالها دوباره در کنار دوست و برادر عزیزم مهدی یغمایی هستم البته هیچکدوم از این اتفاقات بدون وجود شما دوستان فهیم و با احساسم امکان پذیر نیست پس بی صبرانه منتظرتون هستیم..
زمان شروع بلیط فروشی رو هم در پست های بعدی اطلاع رسانی میکنیم ” .