اخبار داغ :

مهرزاد خواجه امیری از انتشار قطعه بی کلام “مرگ شاید شیرین” خبر داد

موسیقی پارس_مهرزاد خواجه امیری پس از قطعه کومیتیس، که برای او تجربه موفقی در سبک نیو‌ایج بود ، این بار از انتشار قطعه جدیدی با نام “مرگ شاید شیرین” خبر داد.
وی که توانسته است با قرار دادن آثار ویدیویی خود در پیجی با نام “اندلس ملودی” مخاطبان زیادی را به سمت شنیدن آثار بی کلام و نواختن ساز پیانو جذب کند، پیش از انتشار رسمی قطعه “مرگ شاید شیرین”، با گذاشتن قسمتی از این اثر در صفحه اینستاگرامش با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.
مهرزاد خواجه امیری که مدتی است، با تکیه بر تبحرش در نواختن ساز پیانو، قطعاتش را نیز پیانو محور می نویسد در خصوص این قطعه گفت:
قطعه “مرگ شاید شیرین” اثری پیانو محور است که در سبک آمبیانس منتشر شده است. این اثر حس و حال و لحظاتی که ممکن است یک انسان در حال مرگ بگذراند را، در ذهن تداعی می کند. وی همچنین در خصوص این پرسش که چرا برای کاور این قطعه از شخصیت داستانی شازده کوچولو استفاده کرده است گفت: پس از اتمام این اثر و انتخاب نام آن، باید به دنبال طرحی می‌گشتم که با فضای این کار هماهنگ باشد، در تمام مدتی که به دنبال یک طرح مناسب بودم، تنها یک چیز بارها از ذهن من عبور می‌کرد و آن حرف های شازده کوچولو خطاب به خالق این اثر جاودانه یعنی اگزوپری بود. شازده کوچولو در انتهای این داستان برای برگشتن به سیاره‌ اش یعنی سیاره گل سرخ ، از یک مار کمک گرفت و به اگزوپری گفت: سیاره من خیلی دور است و رفتن به آن بسیار مشکل. جسمم را نمی توانم تا آن جا بکشم چون خیلی سنگین است؛ امشب ظاهر آدمی را پیدا می‌کنم که دارد درد می‌کشد و به نظر می‌آید که در حال مرگ است، اما یک جسم کهنه که ارزش ناراحتی ندارد؟ مگر نه؟…، به همین خاطر تصمیم گرفتم که این شخصیت را برای معرفی اثرم انتخاب کنم و به نظرم تمام کسانی که این کتاب را خوانده اند؛ تناسب “مرگ شاید شیرین” با برگشتن “شازده کوچولو” به سیاره اش را درک خواهند کرد.

    دیدگاه های شما

  1. بستن یه تابو تب تابستونو
    شیطنتامونو خاطره هامونو
    همه فصلا رو دوست دارم من با تو
    این تابستون بیشتر دوست دارم گرماتو
    این هوای عشقه شرجیه احساسه
    که دقیقا این فصل واسه من حساسه
    تابستونه…
    چه شور و حالیه حالمون عالیه
    هیجان داریمو فصل خوشحالیه
    تابستونه…