اخبار داغ :

نخستین کنسرت علیرضا قرائی منش برگزار می شود

موسیقی پارس: «علیرضا قرایی منش» پس از سال ها انتظار، 16 دی ماه در سالن اریکه ایرانیان به روی صحنه می رود.

 

«علیرضا قرایی منش» از جمله موزیسین های جوان و با استعدادی است که غیر از صدای خوش در آهنگسازی نیز بار ها خودش را ثابت کرده است. وی که در کارنامه کاری خود سابقه همکاری با چهره های نام آشنایی چون «روزبه بمانی»، «بهروز صفاریان»، « رضا تاجبجش»، «مهران خلیلی»، «مهدیه عرب» را دارد،  اسفند ماه سال 92 موفق به انتشار آلبوم «یه حالی دارم این روزا» شد. او بعد از این آلبوم، با انتشار تک قطعات خودش را بیشتر به مخاطبان معرفی کرد.

 

قرایی منش درسال 81 اقدام به تاسیس گروهی به نام «ژوان» نمود. از قطعات معروف و محبوب این گروه می توان به «دختر چل گیس بهار» اشاره کرد که در زمان خودش جز هیت ترین قطعات بود. وی آهنگسازی و تنظیم کلیه قطعات آن آلبوم را انجام داد. بعد از جدا شدن اعضای گروه «ژوان»، قرایی منش به تنهایی کار موسیقی را ادامه داد و با افرادی هم چون نیما مسیحا، حامی، مهدی یغمایی، حمید خندان و … همکاری کرد. او که علاوه بر پیانو، توانایی نوازندگی گیتار الکتریک، گیتار بیس و گیتار کلاسیک را نیز دارد و در تنظیم قطعات خودش این ساز ها را می نوازد.

 

خواننده آلبوم «یه حالی دارم این روزا» تا کنون در جلسات ترانه و فینال آکادمی موسیقی «هزار صدا»، به عنوان خواننده مهمان برنامه زنده اجرا کرده است و حالا با تمرین بسیار و آمادگی کامل قصد برگزاری کنسرت دارد. این کنسرت درتاریخ 16 دی ماه در اریکه ایرانیان برگزار می شود. «آرمین جباری» تهیه کننده این کنسرت و «علیرضا جعفریه»  رهبر ارکستر است. موسسه فرهنگی – هنری «نوای نی لبک شرقی» نیز در برگزاری این کنسرت همکاری می کند.

 

عليرضا جعفريه (گيتار اسپانيش)، حسن فراهانى (ترومپت)، عليرضا ميرآقا (ترومپت)، بنيامين بيانى (ساكسفون)، ميلاد مجذوب(گيتار الكتريك)، سعيد جامع (درامز)، كيوان فرشيد نيا (گيتار باس)، وحيد قاسمى (پركاشن و ادوات)، عليرضا كريمى، (پركاشن و ادوات)، فرهاد باغشى (كيبورد)، احسان راستانى (كيبورد) و ارش جامع (ويلن) نوازندگان ارکستر قرایی منش هستند.

 

با توجه به استقبال خوب علاقه مندان به این خواننده در روزهای آغازین فروش بلیط ، پیش بینی می شود شاهد حضور پر رنگ طرفداران در این کنسرت باشیم که این نوید بخش آغازی با شکوه برای این خواننده پس از سالها دوری از صحنه می باشد.

 

علاقه مندان برای تهیه بلیط می توانند به سایت ایران کنسرت یا مراکز معتبر فروش بلیط مراجعه کنند.