اخبار داغ :

نشست خبری آلبوم «و اینک عشق» برگزار شد

موسیقی پارس: نشست خبری آلبوم “و اینک عشق” امروز و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
این نشست صبح امروز ۱۵بهمن ماه، در دفتر موسسه فرهنگی صدای هنر با سخنان رادمنش پیرامون معرفی سه کتاب از مجموعه شعرهای کلاسیک و مجموعه ترانه اش آغاز شد.
در ادامه نشست، ایوب صادقی نژاد تهیه کننده این اثر از سختی های تولید سخن گفت و افزود: سختی ها باعث بهتر شنیده شدن این اثر خواهد شد؛ همچنین از شاخصه های این آلبوم حضور سامی یوسف در کنار استاد رادمنش است و باتوجه به آنکه سامی یوسف با یک شرکت انگلیسی طرف قرارداد است، با وجود تمام سختی ها با علاقه این آلبوم تولید شد.
در بخش دیگری از این نشست رادمنش از همکاری خود با سامی یوسف گفت و بیان داشت: وی با یک شرکت انگلیسی قراداد دارد و نمیتواند هرکاری را مطابق میل خود انجام دهد با این حال با علاقه شخصی اش در این البوم حاضر شد و احتمالا اردیبهشت ماه سال آینده، کنسرتی را در ایران به همت موسسه «صدای هنر» و با همراهی سامی یوسف برگزار می کنیم که اجرا در ایران بزرگترین آرزوی شخصی وی نیز می باشد.
رادمنش در ادامه صحبتهایش “واینک عشق” را آلبومی عاشقانه و عارفانه خواند و درباره ی آینده این اثر در بازار موسیقی گفت:آدم به امید زنده است و تکیه من بیشتر برکلام است و این درحالی است که ملودی ها بی روح هستند چون کلام آنها مناسب نیست.
خواننده آلبوم “و اینک عشق” در بخش دیگری درباره فعالیت اخیر خود، اظهار داشت: من چند ماه است که در کنسرواتور تهران تلفیق شعر و موسیقی و تئوری موسیقی را آموزش می دهم.
این خواننده و آهنگساز درباره ی عدم نمایش ساز در صدا و سیما گفت: نمیدانم چه کسی دستور عدم نمایش ساز را داده اما همانطور که تصویر ساز حرام است پس صدایش نیز حرام است.
بهرام گودرزی از پیشکسوتان موسیقی در این نشست، ضمن ستایش آلبوم رادمنش گفت: من پیشتر جهانبخش پازوکی را به عنوان آهنگساز تراز اول قبول داشتم اما  بعد از آشنایی با رادمنش، پی بردم ایشان به تنهایی خود یک ارکستر هستند و تمامی کارهای اعم از تنظیم و نوازندگی و ترانه را خودشان انجام می دهند.