اخبار داغ :

«نصیری»: زمانی را برای مراسم تولد و عکس و امضا در نظر گرفته ایم

موسیقی پارس: «میثم ابراهیمی»، یکم شهریور ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه می رود؛ اما این بار به مناسبت تولد این خواننده، قبل از آغاز کنسرت، مراسم جشن تولد و عکس و امضا برگزار می شود تا وی بتواند دیداری خاطره انگیز با مخاطبان داشته باشد.

در رابطه با جزییات این مراسم، مصاحبه کوتاهی با مدیر گروه «میثم ابراهیمی»، آقای  «علیرضا نصیری» انجام داده ایم که در ادامه می خوانید:

وی در رابطه با برگزاری این مراسم بیان داشت:

هشتم شهریور تولد «میثم ابراهیمی» است و به دلیل آنکه در این زمان سالنی برای رزرو وجود نداشت؛ قرار است در کنسرت یکم شهریور ماه، ایشان دیداری با هواداران داشته باشد، همچنین به مناسبت سالروز تولد وی جشنی همراه با مراسم عکس و امضا برگزار می شود؛ چرا که همیشه هواداران برای عکس و امضا با مشکلاتی همچون عدم اجازه مسئولین سالن، خستگی خواننده و… روبه رو بودند. اما این بار ساعتی را در نظر گرفته ایم تا قبل از کنسرت این اتفاق بیفتد.

وی در خصوص اینکه با توجه به عدم برگزاری جشن امضای آلبوم در تهران، این مراسم به گونه ای جشن امضای آلبوم نیز هست؛ گفت: بله، بستگی به طرفداران دارد و این اتفاقات نیز رقم خواهد خورد.

این مراسم حدود ساعت ۱۹ و ۴۵ آغاز می شود و تا ساعت ۲۱ ادامه خواهد داشت؛ که وی در رابطه با این زمان کوتاه نیز عنوان کرد: مسئولین سالن اجازه زمان بیشتری را به ما نمی دهند، چرا که یک ساعت بعد قرار است کنسرت برگزار شود و پیش از آن نیز زمان ساند چک است. تنها زمان موجود همین یک ساعت و ربع بود که در نظر گرفته ایم.

لازم به ذکر است همراه داشتن بلیت کنسرت برای شرکت در این همایش الزامی است.