اخبار داغ :

نیما ضرغامی در «عصرآبی» خواند

موسیقی پارس: آلبوم موسیقی «عصرآبی» که اخیرا منتشر شده و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته بود به صورت اینترنتی از طریق سایت بیب تیونز و همین طور مراکز فرهنگی هنری پخش شد تا همگان بتوانند از موسیقی آن استفاده کنند.
نیما ضرغامی خواننده و آهنگساز این آلبوم در این باره اظهار داشت: این آلبوم ماه گذشته از سوی موسسه فرهنگی هنری نوخسروانی باربد منتشر شد و به بازار موسیقی آمد. اما از آنجایی که بسیاری از آلبوم های منتشر شده از طریق اینترنت به دست مخاطبان می رسد تصمیم گرفتیم تا قطعات آن را با کیفیت بهتر و بیشتر به دست آنها برسانیم.
«عصرآبی» شامل قطعاتی همچون گناه، ماه، عصرآبی، تولد ، عکس رنگی، پنجره، سرما، لنگر، گناه(آگوستیک) است.
آهنگساز و ترانه سرای تمامی قطعات آلبوم نیما ضرغامی است . نادرفلاحیان(گیتار آگوستیک، گیتار الکتریک، گیتار بیس) ، آریا پورطباطبایی(سینتی سایزر، کیبورد،پیانو و گیتاربیس) ، علیرضا شفیعی(پیانو و سینتی سایزر)، محمدنظریان(گیتاربیس) و دارا حسن زاده(پیانو و کیبورد) با ضرغامی همکاری داشته اند. همچنین نیما ضرغامی نوازندگی گیتار آکوستیک، پرکاشن ، کوزه و … را به عهده داشته است.
مسترینگ تمامی قطعات نیز توسط فرزاد رضایی انجام شده است.
نیما ضرغامی متولد ۱۳۶۶ نوازندگی از ۹ سالگی در زمینه موسیقی سنتی ، سازهای کوبه ای نزد کامبیز گنجه ای فراگرفت. پس از نوازندگی تنبک و دف به نوازندگی پرکاشن، کاخن، کوزه و گیتار پرداخت. او در سه سال پایانی عمر استاد جلال ذوالفنون ایشان را در کنسرت های متعدد و همچنین در ضبط دو آلبوم منتشر شده به نامهای «در آسمان» و «باغ پربرگی» همراهی کرد.
به علت شناخت و علاقه به موسیقی غرب فعالیت خود را در این زمینه ادامه داد و در این آلبوم نیز سعی بر این داشته تا سبکی متفاوت از موسیقی غربی را دنبال کند.
این آلبوم را می توانید از اینترنت دانلود و گوش کنید.

    دیدگاه های شما

  1. نوشین گفت:

    سبک جدید و جالبی بود ، امیدوارم اهنگهای بیشتری از ایشان بشنویم و شاهد کنسرتهاشون باشیم . ممنون