اخبار داغ :

هدیه ویژه ماکان بند به هواداران با بلیت های ارزان

کنسرت ماکان بند

موسیقی پارس _ کیمیا پوراحمد: پس از پیگیری های فراوان، مجوز های لازم برای انتشار قطعه ی «دو ستاره» از گروه ماکان، صادر نشد.
آهنگ «دو ستاره» کاری با سبک متفاوت از ماکان بند است که مدتی پیش، اعضای گروه تیزر رسمی آن را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشتند و با استقبال بسیار خوبی از سوی هواداران گروه ماکان رو به رو شد. همچنین این گروه برنامه های ویژه ای را برای اجرای زنده ی «دو ستاره» در کنسرت هایش در نظر داشت؛ اما پس از تلاش های فراوان موفق به اخذ مجوز های لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای انتشار این آهنگ، نشد. اما اکنون ماکان بند قصد دارد که به زودی کاری با فضای آرام و احساسی را به گوش هوادارانش برساند.
گروه محبوب ماکان، به مدیریت هنری یاشار خسروی، که حدود دو سال از تشکیل آن می گذرد، در این مدت کم با موفقیت های چشم گیرش توجه مخاطبان و اهالی موسیقی را به خود جلب کرده است. از جمله موفقیت های این گروه می توان به اجرای بیش از ۲۶۰ سانس کنسرت در کمتر از یک سال اشاره کرد. همچنین ماکان بند در جدید ترین تور کنسرت های خود موفق به فروش تمامی بلیت های ۸ سانس کنسرت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران و در تاریخ های ۵، ۶، ۲۴ و ۲۵ آذر ماه شده است.
در ادامه ی تور کنسرت های پاییزی، این گروه پر طرفدار، در تاریخ ۲۰ آذرماه در تالار نیاوران شهر «میاندوآب»، ۲۱ آذرماه در تالار ماریانا شهر «مرند»، ۲۲ آذرماه در سالن خواجه نصیر شهر «مراغه»، ۲۸ و ۲۹  آذرماه در سالن بانک صادرات شهر «خرم آباد» و ۸ دی در سالن الغدیر شهر «قزوین» به روی صحنه خواهد رفت که علاقه مندان برای تهیه ی بلیت می توانند به سایت www.iranconcert.com مراجعه کنند.
همچنین کنسرت این گروه ۱۲، ۱۳، ۱۴ دی ماه در تالار هتل کایا شهر «تبریز» برگزار خواهد شد که علاقه مندان برای تهیه ی بلیت می توانند به سایت www.3bilit.com مراجعه کنند.

علاوه بر آن، برای ادامه ی تور کنسرت های ماکان بند، این گروه به پاس حمایت های کم نظیر هوادارانش، هدیه ی ویژه ای را برای آن ها و همه ی کسانی که علاقه مند به حضور در کنسرت های گروه ماکان هستند اما تا کنون به هر دلیلی نتوانستند در این کنسرت ها شرکت کنند، در نظر گرفته است. در اطلاعیه ی رسمی موسسه ی آوازی نو در این باره آمده است:
«موسسه ی آوازی نو و ماکان بند، بی ادعا و با افتخار برای مخاطبان عزیز خود خاطره ای جاودانه می سازد.
خاطره ای یاد ماندنی برای همه ی ماکانی ها، برای عزیزانی که تا به امروز به هر دلیلی موفق نشدند در کنسرت های ما شرکت کنند.
سوم و چهارم دی ماه همه کنار هم شب طولانی زمستانی را به شادمانی و نشاط می گذرانیم.
هزینه ی بلیط کنسرت ویژه ماکان برای همه با حداقل قیمت ممکن (45 هزار تومان یکسان برای همه ی جایگاه ها)در سالن همایش ایرانیان تعیین شده و موسسه ی آوازی نو و هنرمندان ماکان بند هیچ نفع مادی برای خود در نظر نگرفته اند و فقط هزینه های اولیه و اجرائی لحاظ شده.
ما بر این باوریم که بالاترین سود و منفعت این کنسرت شادمانی و نشاط شما عزیزان است که بالاترین اندوخته و ثروت ما خواهد بود.
در پایان از مدیریت محترم سالن همایش ایرانیان که ما را در این امر یاری نموده اند، کمال قدردانی را داریم.»