اخبار داغ :

هزار صدای سنتی دهم خرداد ماه برگزار می شود

موسیقی پارس: بخش سنتی برنامه هزارصدا، بعد از افطار روز پنج‌شنبه دهم
خرداد 97 در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزار
می‌شود. این اولین برنامه بعد از برگزاری فینال بخش‌های پاپ و سنتی و انتخاب برترین گروه‌ها و خوانندگان 96 است و در شب تولد یکی از آوازخوانان نامی ‌تاریخ موسیقی ایران، زنده‌یاد استاد منوچهر همایون پور برگزار می‌شود، بنابر این ویژه برنامه‌ای نیز برای این خواننده و ادیب برگزار خواهد شد.
کیوان ساکت به عنوان کارشناس بخش آهنگسازی و نوازندگی، وحید تاج به عنوان کارشناس بخش آواز و امید صباغ‌نو به عنوان کارشناس بخش شعر داوران این برنامه هستند و به بررسی کار سه گروه شرکت‌کننده در این برنامه خواهند پرداخت. گروه‌های شرکت‌کننده در بخش مسابقه، گروه بیداد به سرپرستی محمدمشفق از ملایر، گروه خیال به سرپرستی احسان توکل از یزد و گروه دل‌انگیزان به سرپرستی پوریا سلیمانی از زنجان خواهند بود.
اجرای چند مناجات عارفانه توسط گروهی به سرپرستی و خوانندگی علیا کاظمیان از شهرستان آمل یکی از بخش‌های جنبی این برنامه است. همچنین در بخش دیگری از برنامه، خواننده خواننده خوش‌صدای آواز ایرانی و مرشد زورخانه، امیرمسعود خسروی، در سبک و سیاق آوازها و ضربی‌نوازی‌های زورخانه‌ای اجرای برنامه خواهد داشت.
هزارصدا برنامه‌ای با مدیریت آرش نصیری، برای معرفی استعدادها و چهره‌های تازه موسیقی ایرانی‌ست که امسال ششمین سال برگزاری‌اش را طی می‌کند.