اخبار داغ :

هفت و هشت ارديبهشت ميزباني از گروه هفت!

کنسرت گروه سون

موسيقي پارس: ٧ و ٨ ارديبهشت سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی شاهد یک اجرای بی‌نظیر و سراسر شوق و شور از گروه سون بود.
گروه سون که یکی از قدیمی‌ترین گروه‌های پاپ کشور است بعد از گذشت یک سال به اجرا در پایتخت به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای دوران» و به تهیه‌کنندگی «رسول ترابی» پرداخت.
این اجرا در حالی صورت گرفت که از پخش آلبوم «دنیای بعد از تو» یک هفته بیشتر نگذشته است و این گروه برای اولین بار به اجرای زنده‌ی قطعاتی از این آلبوم پرداختند.
با ورود اعضای ارکستر و نواختن قطعه «می خوام ببینمت» از آلبوم «دنیای بعد از تو»، آرش قنادی، امیر قنادی و کیارش پوزشی با تشویق حاضرین روی صحنه آمدند.
پس از اجرای اولین قطعه خواننده‌های دوست‌داشتنی این گروه ضمن خوشامدگویی به هوادارانشان و تشکر از حمایت همیشگی آن‌ها خوش‌حالی خود را نسبت به اجرا در پایتخت بعد از یک سال بیان داشتند که در اینجا کیارش پوزشی گفت: «نزدیک به یک سال بود که در تهران اجرا نداشتیم و ما هم مثل شما هیجان زیادی داریم و امیدوارم که شب خوبی را در کنار هم رقم بزنیم.»
در ادامه این گروه محبوب به اجرای قطعاتی از آلبوم جدید و کارهای پرطرفدار قبل خود همچون «ستاره»، «ادعا»، «نرو خواهش می‌کنم»، «یه راهی پیش روم بذار»، «دنیای بعد تو»، «من بی تو می‌میرم»، «دیره»، «اولین عشق»، «واست می‌میرم» پرداختند که با استقبال و همراهی غیرقابل وصف هوادارانشان روبه‌رو شدند.
در نیمه‌ی کنسرت آرش قنادی تولد امیر قنادی را اعلام کرد و با همراهی حاضرین به کمک ارکستر گروه قطعه «تولد» را اجرا و خواننده‌ی محبوب خود را تشویق کردند.
از مهمانان حاضر در کنسرت می‌توان به چهره‌های سرشناسی همچون حمید مظفری، مرجانه گلچین و معصومه کریمی اشاره کرد.
در این اجرای فوق‌العاده محمد زمانیان (کیبورد)، حسین کیانی (ترومپت)، حسین شریفی (ترومبن)، پژمان فرهمند (پرکاشن)، حمیدرضا نصراللهی (پرکاشن)، رضا رفتاری (درامز)، سعید حسن‌زاده (گیتار باس)، هادی جداری (ساکسیفون)، احمد حضرتی (بوذیتار)، محمد رضوانی زاده (گیتار) و بهروز علیاری (تنظیم‌کننده و نوازنده پیانو و کیبورد) به هنرنمایی نزد هوادارانشان پرداختند.
در آخر مطابق کنسرت‌های قبل، گروه به اجرای قطعه‌ی محبوب «دوست دارم» پرداخت و به کار خود پایان داد.