اخبار داغ :

همکاری علی زندوکیلی با هنرمندان ترکیه

علی زندوکیلی

موسیقی پارس: علی زندوکیلی خواننده محبوب موسیقی پس از انتشار آثار ماندگار و برگزاری کنسرت های موفق، حال برنامه های جدیدی را برای آینده کاری خود در نظر دارد تا با تغییری در روند همکاری های خود، تنوع بیشتری به آثارش دهد و گستره مخاطبانش را بیش از پیش افزایش دهد.

خواننده قطعه «ستارخان» این روزها در ترکیه به سر می برد و قرار است با همکاری هنرمندان این کشور آثار جدیدی را تولید کند.

همچنین انتشار عکس دو نفره ی او با حسنو شنلن دریجی ( Hüsnü Şenlendiric) که بی شک یکی از بهترین هنرمندان (نوازنده‌ی قهار کلارینت ترکی و آهنگسازی) کشور ترکیه محسوب می شود و فعالیت های بین المللی نیز داشته است؛ مورد توجه هواداران این خواننده قرار گرفته است و با وجود علاقه ای که عموم ایرانیان به آثار موسیقی ترکی دارند؛ از این همکاری ابراز خوشحالی کرده اند و بی صبرانه منتظر شنیدن آثاری جدید که حاصل همکاری زندوکیلی و هنرمندان ترکی خواهد بود، هستند.

گفتنی است علی زندوکیلی روزهای پانزدهم و شانزدهم مرداد ماه، کنسرت خود را در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می کند.
طبق برنامه ریزی ها قرار است علاوه بر ترک های قدیمی، تازه ترین قطعه منتشر شده خود را با عنوان «ستارخان» نیز برای مخاطبان اجرا کند.
ترک «ستارخان» چندی پیش با شعری از محمد مهدی علینژاد، آهنگسازی فرامرز نصیری و تنظیم کوشان حداد با حال و هوایی متفاوت منتشر شد و مورد استقبال قرار گرفت.