اخبار داغ :

هوشنگ ابتهاج نشان عالی جشنواره هنر برای صلح را دریافت کرد

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: در ششمین جشنواره هنر برای صلح، جهت قدردانی از هوشنگ ابتهاج برای احیای شعر فارسی و موسیقی ایرانی، نشان عالی این جشنواره به این شاعر بزرگ ایرانی تقدیم شد. بهرام بیضایی، حسن محجوبی و کامبیز درم بخش از دیگر افرادی هستند که موفق به موفق به دریافت این جایزه شدند.

محمد سلوکی اجرای این مراسم را بر عهده داشت و حسین و سعید محجوبی، عباس مشهدی زاده، محسن راستانی، بهنام کامرانی، محمود فرنود، کامبیز درم بخش و تینا پاکروان از جمله هنرمندان حاضر در این جشنواره بودند. همچنین مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی، علیرضا تابش و مدیر کل سابق دفتر هنرهای تجسمی، مجید ملانوروزی، نیز در این مراسم حضور داشتند.

در ششمین دوره از این جشنواره علاوه بر تجلیل از سید علی احمدی، مدیر عامل موسسه ی رسانه های تصویری و مریم جلالی، مدیر پردیس سینما گالری ملت، علیرضا تابش و مجید ملانوروزی نیز سخنرانی کوتاهی داشتند و برگزاری جشنواره هنر برای صلح را تاثیر گذار بیان کردند.

در پایان مراسم نیز نشان عالی جشنواره به هوشنگ ابتهاج، شاعر ایرانی، بهرام بیضایی، پیشکسوت سینما، حسین محجوبی، نقاش پیشکسوت و کامبیز درم بخش، طراح و گرافیست پیشکسوت تعلق گرفت.