اخبار داغ :

وزارت ارشاد پلی بک خوانی حمید هیراد را تایید کرد

حمید هیراد

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: به گزارش عصر ایران، حمید هیراد خواننده ی موسیقی پاپ، 25 تیر ماه سال جاری کنسرتی در شهر شیراز برگزار کرد که پس از این اجرا حواشی و شایعاتی مبنی بر پلی بک خواندن وی ایجاد شد.

پس از این شایعه واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت ارشاد تصمیم گرفت فیلم ها و مدارک مربوط به اجرای حمید هیراد را بررسی کرده و صحت یا عدم صحت این ماجرا را اعلام کند.

ندا رادمهر، خبرنگار موسیقی، با مدیر روابط عمومی معاونت هنری ارشاد گفتگویی داشته که در این گفتگو دفتر موسیقی اعلام داشت بخشی از کنسرت هیراد پلی بک بوده است. همچنین مجید فروغی، مدیر روابط عمومی معاونت هنری، در گفتگویی با ایرنا پلاس این اتفاق را تایید کرد و بیان داشت که تاکنون پلی بک در کنسرت ها نبوده؛ حال با وجود این اتفاق باید قوانین مرتبط با آن وضع شود.

مهدی رنجبر، معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، در گفتگو با ندا رادمهر به این خواننده و همچنین موسسه و تهیه کننده تذکر داد و اعلام کرد که هیراد اجازه ی برگزاری کنسرت در شیراز تا پایان سال 97 ندارد و در ازای آن بخش از کنسرت که پلی بک بوده است؛برگزاری یک سانس کنسرت رایگان برای مردم شیراز در نظر گرفته شده است.

گفتنی است دلیل رسانه ای نشدن و تاخیر در اطلاع رسانی این خبر تا کنون ماه محرم و صفر و ایام سوگواری اعلام شده است.