اخبار داغ :

ویژه برنامه «ماه منیر» با حضور هنرمندان حوزه موسیقی پخش می شود

سالار عقیلی، فریدون آسرایی، حامد همایون، حجت اشرف زاده

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: ویژه برنامه ی ماه منیر با اجرای باربد بابایی به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) به مدت 4 شب ساعت 23:30 از شبکه سوم سیما پخش می شود. این ویژه برنامه از امشب پنج شنبه اول آذر ماه آغاز شده و تا یکشنبه شب به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

ویژه برنامه ی ماه منیر با اجرای باربد بابایی دارای آیتم هایی دیدنی و جذاب می باشد و مهمانانی سرشناس در حوزه های بازیگری سینما و تلویزیون، ورزش و از جمله موسیقی خواهد داشت.

سالار عقیلی، خواننده ی سرشناس موسیقی سنتی کشورمان، یکی از مهمانان این ویژه برنامه شبکه سه خواهد بود. سالار عقیلی همچنین به زودی اپرای هفت شهر عشق یا اپرای برانگیخته را با همراهی دو هنرمند مطرح کشور، روزبه بمانی و روزبه نعمت اللهی، به روی صحنه خواهد برد.

از دیگر مهمانان ویژه برنامه ماه منیر حامد همایون، خواننده ی مطرح موسیقی پاپ کشورمان، می باشد که به تازگی فعالیت های جدیدی را همچون انتشار چندین اثر متفاوت و برگزاری تور کنسرت آغاز کرده است. گفتنی است دومین آلبوم رسمی این خواننده ی پاپ نیز در زمستان سال جاری منتشر خواهد شد.

گفتنی است از دیگر مهمانان حوزه ی موسیقی که در این ویژه برنامه حضور خواهند داشت می توان به فریدون آسرایی، حجت اشرف زاده و مهدی یغمایی اشاره کرد.