اخبار داغ :

ویژه برنامه هزار صدا با حضور جمعی از هنرمندان موسیقی برگزار می شود

برنامه ی هزارصدا

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: به مناسبت آغاز ششمین سال برگزاری برنامه ی هزارصدا، ویژه برنامه ای در روز شنبه دهم شهریورماه تدارک دیده شده است. این ویژه برنامه که ساعت 18 در سالن اصلی فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود، به جای بحث کارشناسی، تعدادی از برگزیدگان این برنامه در حضور هنرمندان موسیقی و ادبیات و همچنین تهیه کنندگان موسیقی به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

هنرمندان جوانی همچون علی احمدیان، میلاد اسدی، علی بنیادی، مصطفی پاریزی، امیرمسعود خسروی، محمدرضا رامزی، علیرضا ظریف، بهمن عصار و گروه موسیقی خیال با حضور حسین پیرحیاتی به عنوان خواننده و به همراه سرپرست گروه جهانبخش احمدپور که در هزارصدا مورد توجه و تایید کارشناسان برنامه قرار گرفت، در این ویژه برنامه اجرا خواهند داشت.

مرتضی لطفی یکی از خوانندگان و مدرسان مطرح ایران و بابک قادری که چندین بار مهمان هزار صدا بود، در این برنامه حضور داشته و به اجرای آثار خود می پردازند. چندین نفر از برندگان برنامه هزار صدا که شاگردان لطفی نیز بودند و همچنین برگزیده های نهایی سال های 92 و 95، عرفان کیا و امید افخم، در این ویژه برنامه حضور دارند. آرش نصیری، مدیر برنامه هزار صدا، همچنین خبر از حضور تعدادی از هنرمندان موسیقی و شاعرانی که از داوران دوره های قبل هزار صدا بودند، به عنوان مهمانان ویژه خبر داد.
در بخش پایانی این برنامه نیز کامران رسول زاده، خواننده، آهنگساز و ترانه سرا اجرا خواهد داشت.

برنامه ی هزارصدا برای کشف استعداد های موسیقی از سال 1392 با مدیریت آرش نصیری، روزنامه نگار با سابقه ی موسیقی، کار خود را آغاز کرد و اکنون برای ششمین سال برنامه ی خود را برگزار خواهند کرد.