اخبار داغ :

پاییز با یادگار آغاز شد

موسیقی پارس – مهدی خان محمدی: در روزهای 31 شهریور و 1 مهر ماه «انور براهم» نوازنده شهیر و برجسته تونسی به همراه تیم نوازندگی خود به همت «رامین صدیقی» و نشر هرمس به تهران آمد تا دو روز را میزبان مخاطبان موسیقی در تالار وحدت باشد.

«انور براهم» دو سال پیش در جشنواره موسیقی فجر در اولین تجربه موسیقایی اش در ایران «چشمان مبهوت ریتا» را برای ایرانیان اجرا کرده بود.

براهم این بار آلبوم تازه منتشر شده خود با نام «یادگار» را برای حاضران در تالار وحدت اجرا کرد آلبومی که به شدت تحت تاثیر انقلاب تونس و بهار عربی ساخته شده است. آلبومی که با استفاده از امکانات موسیقی، سرشار از تصویر است. تصاویری از انقلاب های پرتعدد و رنگارنگ که این روزها در حال رخداد است و در اکثر اوقات با شکست همراه است. این تصویری است که آلبوم «یادگار» و کنسرت «انور براهیم» عودنواز برجسته تونسی برای مخاطبان در تالار وحدت ترسیم کرد.

تکرار در موسیقی و تداوم در اجرای یک قطعه موسیقایی و تاکید به ساخت فضاهای مینیمال از مهم ترین نکاتی بود که براهیم شب گذشته در اجرای موسیقایی اش به آن تاکید داشت.

«فرانسوا کوتوریه» پیانو، «کلاوس گزینگ» کلارینت باس و «بیورن مه یر» گیتار باس، نوازندگان کوارتت «انور براهم» را تشکیل می دادند.

 

 

منبع: اختصاصی از موسیقی پارس