اخبار داغ :

«پرواز همای» در کانادا روی صحنه می رود

پرواز همای

موسیقی پارس_شبنم فتاحی: پرواز همای از خوانندگان مطرح موسیقی کشورمان به همراه گروه خود به نام «مستان»، در حال آماده سازی برای برگزاری کنسرت در کانادا می باشد.
این گروه در سال 2008 برای اولین بار به دعوت زنده یاد «علی اکبر امین» برای برگزاری کنسرت در تالار والت دیزنی لس آنجلس به آمریکا دعوت شد.
پرواز همای پس از آن تجربه برگزاری کنسرت های بسیاری را در دنیا داشته است، او شش تور بزرگ کنسرت های آمریکا، کانادا و اروپا را در شش سال متفاوت به روی صحنه برده است.
همچنین از فعالیت های موفق همای در ایران می توان به اجرای اپرای «حلاج» در ایوان عطار کاخ سعدآباد که از تاریخ 21 مرداد ماه تا 15 شهریور برگزار شد، اشاره کرد. او همچنین قصد دارد اپرای «حلاج» را در سایر شهر های ایران همچون اهواز، تبریز، رشت، شیراز، اصفهان و کرمان اجرا کند.
پرواز همای به همراه گروه «مستان» در تاریخ 11 آذر ماه در تورنتو و 18 آذر ماه در مونترال به اجرای کنسرت می پردازند. وی در این کنسرت ها تعدادی از قطعات قدیمی به همراه قطعات جدید خود اجرا خواهد کرد. پس از اتمام کنسرت ها، این گروه برای ادامه ی اپرای «حلاج» در ایران، خود را آماده می کنند.
از آخرین فعالیت های این خواننده شناخته شده، می توان به ضبط دو آلبوم که یکی اپرای «حلاج» در قالب صوتی و تصویری بوده و دیگری اثری با عنوان «ای خانه ات خراب» که شعر و آهنگسازی کار بر عهده خود وی می باشد، اشاره کرد.