اخبار داغ :

پیام تسلیت خوانندگان در پی حادثه تلخ معدن کاران آزادشهر

موسیقی پارس: در پی خبر تلخ درگذشت جمعی از کارگران زحمتکش معدن ذغال سنگ در آزادشهر استان گلستان، بسیاری از هنرمندان و خوانندگان پیام تسلیت خود را در صفحه مجازی شان به اشتراک گذاشتند و این حادثه دردناک را تسلیت گفتند.
از جمله این هنرمندان می توان به «محمد علیزاده»، «احسان خواجه امیری»، «بهنام صفوی»، «محمدرضا گلزار»، «علی لهراسبی»، «مهدی مدرس»، «رضا یزدانی»، «امیرحسین اویسی»، «پوریا حیدری»، «میثم ابراهیمی»، «حامد برادران»، «امید حاجیلی»،«بابک جهانبخش»، «محسن یگانه»، «علی عبدالمالکی»، «امین رستمی» و … اشاره کرد.
در ادامه برخی از این پیام ها را می خوانید:
بابک جهانبخش: «کاش این خبرهای بد تمومی داشت. از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم»
رضا صادقی: «عرقشان خشک نشده مرگ مزدشان را داد، فرهادهایی که شیرین شان تیشه بود…تسلیت به همه بازماندگانشان»
سیامک عباسی: «قلبمونو آتیش میزنهاین اتفاقات تلخ. کارگران معدن مظلوم ترین قشر جامعه هستن و سخت ترین کارو دارن. حالا هم که این سرنوشت غمناک، آرزوی صبر دارم برای بازماندگان و آرزوی راهیابی و سلامتی برای گرفتارها.روحشون غرق در آرامش باد»
بهنام صفوی: «سخته توصیف کردن عمق ناراحتی. تسلیت میگم به هموطنان عزیزم خصوصا هموطنان مون در استان گلستان، امیدوارم دیگه چنین مسائل تلخی تجربه نکنیم.»
گروه پالت: «با صدای بی صدا، مثل یک کوه بلند، مثل یک خواب کوتاه، یه مرد بود یه مرد. تسلیت»
فریدون آسرایی: «بر اثر انفجار معدن در استان گلستان که تعدادی از کارگران در عمق ۱۸٠٠ متری محبوس شدند از درگاه خداوند آرزو میکنم همه این عزیزان به سلامتی از معدن خارج بشن. ضمنا جان باختن تعدادی از این عزیزان را تسلیت عرض میکنم»
یاحا کاشانی: «ضایعه درگذشت 21 معدن کار عزیز رو به همه هموطنان عزیز مخصوصا جامعه کارگران زحمتکش رو از صمیم قلب تسلیت عرض میکنم.»
مسعود امامی: «سینه مالامال درد است، ای دریغا مرهمی…»
انوشیروان تربتی: «تسلیت میگم، خدا به خانوادشون صبر بده واسه این غم بزرگ…تسلیت به همه هم استانی های عزیزم»
موسیقی پارس این ضایعه دردناک را تسلیت می گوید و از خداوند متعال برای درگذشتگان طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان آرزوی صبر و سلامتی دارد.