اخبار داغ :

پیام عزیزی توسط وزیر فرهنگ جمهوری اوستیای شمالی ـ آلانیا در روسیه تقدیر شد

موسیقی پارس: پیام عزیزی خواننده موسیقی عرفانی توسط «روس لان ميلد زيخوف» وزیر فرهنگ جمهوری اوستیای شمالی ـ آلانیا در کشور روسیه مورد تقدیر قرار گرفت.
جدیدترین کنسرت پيام عزيزى به همراه گروه موسیقی «باقدسيان» به مناسبت ميلاد با سعادت حضرت رسول اكرم (ص)؛ روز یکشنبه 19 آذر ماه (10 دسامبر 2017) در سالن اركستريون مسكو در شهر مسكو پايتخت كشور روسيه و همچنین در روز دوشنبه 20 آذر ماه (11 دسامبر 2017) در سالن فيلارمونی در شهر ولادی قفقاز مرکز جمهوری اوستیای شمالی ـ آلانیا از واحدهای فدرال کشور روسیه برگزار شد و روز جمعه 24 آذر (15 دسامبر 2017) نیز در كنسرواتوری چايكوفسکی یکی از سالن‌های بزرگ و معتبر شهر مسكو ادامه خواهد داشت.
«روس لان ميلد زيخوف» وزیر فرهنگ جمهوری اوستیای شمالی ـ آلانیا، از تماشاگران ویژه کنسرت پيام عزيزى به همراه گروه موسیقی «باقدسيان» بود؛ وی که خود فارغ التحصیل دانشگاه عالی موسیقی مسکو است با تقدیم تقدیرنامه عالی افتخاری از پيام عزيزى تقدیر کرد؛ در این لوح تقدیر آمده است: تقدیرنامه عالی افتخاری وزیر فرهنگ جمهوری اوستیای شمالی ـ آلانیا، به جناب آقای پیام عزیزی برای هنر فوق‌العاده عالی و شرکت در کنسرت ولادی قفقاز تقدیم می‌گردد.
در تقدیرنامه گروه موسیقی «باقدسيان» و نوازندگان آن نیز آمده است: تقدیرنامه به گروه موسیقی سنتى ایرانی «باقدسيان» برای تحکیم و توسعه ارتباطات فرهنگی و هنری و برگزاری کنسرت در سطح عالی و حرفه‌ای در شهر قفقاز، آرزوی صلح، سعادت و موفقیت در تمام فعالیتهای هنری شما و به امید دست آوردهای جدید هنری.
در كنسرت کشور روسيه، مجموعه‌اى از موسيقى عرفانى و خانقاهى، موسيقى ايرانى، موسيقى فولكلور مناطق مختلف كُردستان از جمله؛ هورامى، ليلاخ و سنندج، بادينى و كرمانجى، سقز و مكريان و مجموعه موسيقى كوردى شهرى که توسط پيمان سليم‌فرد آهنگسازى و تنظيم شده است با صدای پيام عزيزى اجرا شد.
کنسرت پيام عزيزى به همراه گروه موسیقی عرفانى «باقدسيان» در روسیه با همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامى در این کشور فراهم شده است و این گروه موسیقی در روزهای حضور خود با رييس و دانشجويان مدرسه عالى فرهنگ موسيقى جمهورى استياى شمالى و همچنین با گروه فولكلور شهر ولادى قفقاز دیدار کردند و برای دانشجویان رشته موسیقی کارگاه‌های موسیقی كُردى را در آنجا برگزار کردند.
نوازندگان گروه موسیقی «باقدسيان» که پيام عزيزى را در کنسرت روسيه همراهی می‌کردند عبارتند از: پيمان سليم‌فرد ـ سرپرست گروه و نوازنده سنتور، مختار زندسليمى ـ نوازنده دف، افشين خرامان‌پور ـ نوازنده تنبك، فراز معروفى ـ نوازنده كمانچه و ساسان زندكريمى ـ نوازنده عود و بم تار.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”1454″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”300″ thumbnail_height=”199″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”90″ number_of_columns=”2″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]