اخبار داغ :

پیش فروش آلبوم موسیقی «کو؟» آغاز شد

موسیقی پارس: پیش فروش آلبوم موسیقی «کو؟» از جلیل شعاع که توسط نشر و پخش جوان راهی بازار موسیقی می شود، از طریق سایت های ریتمو و بیپ تونز آغاز شد.

«کو؟»، نام تازه ترین اثر به آهنگسازی، تنظیم و خوانندگی جلیل شعاع است که قرار است اولین هفته اسفند ماه سال جاری، در شهر کتاب فرشته رونمایی شود. این اثر در سبک متفاوت «soul»، با تلفیق زبان گیلکی و ریشه های فولکِ آن ناحیه بنا شده است و شامل 9 قطعه می باشد که 7 قطعه «گَب»، «گُلِی»، «کو؟»، «کُر»، «زاک»، «کوچِ رِ»، «گِ» گیلکی و دو قطعه ی «مهم نیست» و «بادبادک» فارسی می باشند.

آلبوم «کو؟» که تهیه و تولید آن با همراهی مازیار خواجیان و پیمان حاتمی انجام شده، در ابتدای اسفند ماه جاری و تا پیش از فرا رسیدن سال جدید در «شهر کتاب فرشته» رونمایی می شود. برای انجام و اجرای این اثر، نوازندگان «مازیار خواجیان»، «پیمان حاتمی»، «بردیا امیری»، «آتنا اشتیاقی»، «علیرضا میرآقا»، «سهیل پیغمبری»، «نیما نواپور»، «اردوان انزابی پور»، «مانی مزکی»، «پدرام فریوسفی»، «شقایق صادقیان»، «سردار سرمست»، «مجید پوستی»، «بهنام ابولقاسم» و «آمانژ آذرمی»، با «جلیل شعاع» همکاری داشته اند. همچنین «مازیار خواجیان» در تنظیم، مدیریت پروژه و مدیریت هنری این آلبوم نقش داشته است و «پیمان حاتمی» مهندسی صدا، میکس و مسترینگ، «صادق کیا» مشاور هنری و رسانه، «مصطفی سلیمانی»، «محسن حسینی» و «محمدعلی حق پرست» عکاس، «امیر حسین پروین» طراحی و اجرای جلد دفترچه، دیگر همکاران و عوامل تولید این اثر می باشند. ضبط این مجموعه در «استودیو کرگدن» صورت گرفته است.

شایان ذکر است که آلبوم موسیقی «کو؟» با آهنگسازی و خوانندگی جلیل شعاع، از هم اکنون بر روی سایت های ریتمو و بیپ تونز پیش فروش می گردد و علاقمندان می توانند جهت خرید این اثر از طریق آدرس های ritmo.ir و beeptunes.com اقدام نمایند.