اخبار داغ :

کارهای انجام نشده زیادی دارم

موسیقی پارس: نوازنده و آهنگساز موسیقی ضمن مثبت دانستن مصوبه اخیر دفتر موسیقی، از مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا باز هم روند صدور مجوز آلبوم ها و کنسرت های موسیقایی را تسریع کنند.

سامان احتشامی با تاکید بر اینکه برنامه های زیادی برای انتشار آلبوم و برگزاری کنسرت دارد، گفت: به دلیل اینکه هنوز مجوز این آثار و برنامه ها را دریافت نکرده ام اطلاعات جزیی را بیان نمی کنم و ترجیح می دهم اطلاع رسانی را به بعد از دریافت مجوز موکول کنم.

این نوازنده پیانو بیان کرد: خوشبختانه من از جمله هنرمندانی بودم که تاکنون هر وقت برای اخذ مجوز اقدام کرده ام هیچ مشکلی برای دریافت مجوز نداشتم و دوستان وزارت ارشاد در سریع ترین شکل ممکن نسبت به انتشار مجوز اثر یا کنسرت اقدامات لازم را انجام داده اند، اما اگر بخواهیم به شرایط اعطای مجوز به صورت کلی نگاه کنیم باید گفت که هیچ آهنگساز و صاحب اثری نمی تواند از برنامه دو ماه آینده خود صحبت کند.

وی بیان کرد: پروسه صدور مجوز کنسرت یا آلبوم موسیقی یکی از مهم ترین و دشوارترین مراحلی است که یک هنرمند و یا تهیه کننده باید برای آن وقت بگذارد. البته همین اقدام اخیر دفتر موسیقی برای تسریع در روند صدور مجوز کنسرت، کار خوبی است اما بنده اعتقاد دارم که این مرحله باز هم باید در سریع ترین شکل ممکن صورت گیرد.

احتشامی در بخش پایانی صحبت های خود گفت: به هر حال ما به قوانین موجود دفتر موسیقی وزارت ارشاد در حوزه اخذ مجوز پایبند بوده و هستیم اما من از دوستان مسئول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می خواهم باز هم تسهیلاتی را فراهم کنند و روند صدور مجوز آثار موسیقایی را سرعت بیشتری بدهند.

منبع: خبرگزاری مهر