اخبار داغ :

کدام خوانندگان کسب جایزه اسکار توسط «اصغر فرهادی» را تبریک گفتند؟

موسیقی پارس: موفقیت «اصغر فرهادی» در کسب دومین جایزه اسکار، موجی از تبریک ها را در میان خوانندگان به دنبال داشته است. فیلم «فروشنده» ساخته «اصغر فرهادی» پس از کسب دو نخل طلا در جشنواره کن، حال موفق به دریافت جایزه اسکار شد. خوانندگانی چون «بابک جهانبخش»، «احسان خواجه امیری»، «محسن یگانه»، «علی لهراسبی»، «مهدی یراحی»، «رضا صادقی» و… با انتشار پیام هایی در صفحه مجازی خود این موفقیت را به «اصغر فرهادی» و ملت هنردوست ایران تبریک گفتند.

در ادامه واکنش برخی از خوانندگان نسبت به این موفقیت فرهنگی را می خوانید:

«علی لهراسبی»: «افتخار میکنم به وجود کسانی که باعث افتخار یک سرزمین می شن. تبریک فراوان به جناب فرهادی نازنین برای دریافت دومین اسکار وبه تمام عوامل فیلم فروشنده…و تبریک ویژه به مردم وطنم»

«احسان خواجه امیری»: «ممنون از هنرمند بزرگ کشورمون اقای فرهادی که باعث شدن دنیا به افتخار نام ایران ایستاده تشویق کنن زنده باد ایران.ممنون هنرمند بی تکرار»

«بابک جهانبخش»: «سلام جناب فرهادی عزیز،ممنونم که با موفقیت های پی در پی مردم ایران عزیزمون رو خوشحال می کنید، بی شک شما باعث افتخارید و لایق بهترین ها. دریافت مجدد جایزه ارزشمند اسکار مبارکتون باشه»

«محسن یگانه»: «اسکار با طعم صلح نوبل، تاسف برای تمام عقاید افراطی دنیا»

«امید حاجیلی»: «به به و هزار به به…تبریک به جناب اصغر فرهادی و همه عزیزان عوامل فیلم فروشنده و تمام عزیزان ایرانی که از این اتفاق خوشحال هستن و احساس غرور می کنن…»

«مهدی یراحی»: «روزی ما دوباره کبوترهایمان را پیدا خواهیم کرد و مهربانی دست زیبایی را خواهد گرفت،روزی که کمترین سرود، بوسه است و هر انسان برای هر انسان برادری ست، روزی که دیگر درهای خانه شان را نمی بندند، قفل افسانه ایست،وقلب برای زندگی بس است.(شاملو) »

«رضا صادقی»: «چه زیباست که جهان ما رو با هنر و فرهنگ و زیبایی میشناسه…ممنون از جناب فرهادی و تبریک به ایشون و ملت ایران»

«فرزاد فرزین»: «زنده باد هنر که صدایش رساتر از صدای نژاد پرستانی است که در قلب ادعای دموکراسی افکار فاشیستی خود را به مردم دنیا القا می کنند. تبریک فراوان به اصغر فرهادی عزیز که برای گرفتن دومین جایزه اسکار و زنده باد ایران و ایرانی»

«بهنام صفوی»: «مایه افتخار ایران و ایرانی هستی مرد بزرگ.تبریک به هنر و خرد ایرانی»

«حامد برادران»: «تبریک به همه عوامل فیلم فروشنده و اقای فرهادی و سینمای ایران.افتخاری دوباره در عرصه فرهنگی برای ایران رقم زدند»

«علیرضا طلیسچی»:«غرور آفرین بود،تبریک به همه ایرانی ها برای این جایزه»

«علیرضا روزگار»: با انتشار عکسی از انصاری و نادری نوشت: «انوشه انصاری (اولین زن گردشگر فضایی) و پروفسور فیروز نادری (مدیر کل اکتشافات منظومه شمسی ناسا) که به نمایندگی از اصغر فرهادی جایزه اسکار رو دریافت کردن.ایران و ایرانی یعنی افتخار.تبریک به همه»

«زند وکیلی»:«غیر از هنر که تاج سر آفرینش است /دوزان هیچ منزلتی پایدار نیست/تبریک به سینما و افتخار و غرور سینمای ایران .استاد اصغر فرهادی. تبریک به شهاب حسینی و ترانه عیلیدوستی عزیز»

«رضا گلزار»: «تبریک به جناب آقای فرهادی و همه عوامل محترم فیلم فروشنده و مردم عزیز»

«سامان جلیلی»: «هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکن…تبریک به همه»

«علی عبدالمالکی»: «تبریک فراوان»

«اشکان خطیبی»: «شادباش به اصغر فرهادی و مردمی که دلشان سخت گرفته ست از این همه نامردای روزگار.خدا نگهدار خودت قلمت و فکرت باشد.»